خبرهای داغ:
بیانیه:

بیانیه شورای تبیین دانشجویی قزوین در پی دستگری سربازان متجاوز آمریکا

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در پی دستگری سربازان متجاوز آمریکا در خلیج همیشه فارس بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۹۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در پی دستگری سربازان متجاوز آمریکا در خلیج همیشه فارس

 بسم الله الرحامن الرحیم

واعدوا لهم مااستطعتم من قوه

بار دیگر شکوه حماسه و اقتدار فرزندان خمینی کبیر و سربازان خامنه ای عزیز در حفاظت از کیان مقدس نظام جمهوری اسلامی چون خورشید درخشیدن گرفت تا کوری چشم دشمنان و شادی دل دوستان باشد.

اسارت ده سرباز متجاوز آمریکایی توسط بیداردلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که اولا دشمن مترصد استفاده از هرگونه رخنه ای برای نفوذ در ابعاد مختلف است و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به استقلال این نظام مردمی دریغ نخواهد کرد، ثانیا اقدام به موقع فرزندان بیدار و بصیر این مرز و بوم نشان داد که ایران اسلامی آماده مقابله با هرگونه زیاده خواهی، نفوذ و تجاوز اجانب به خصوص آمریکای جهانخوار و ایادی استکبار است.

همان گونه که رونمایی از شهرهای موشکی زیرزمینی سپاه پیام روشن عزت ملت ایران بوده که خواب را از چشم دشمنان ایران عزیز گرفته است, سربازان و محافظان حریم امن این کشور پهناور هر گونه تجاوزی را با سرب داغ در نطفه خفه خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: از طرفی هم زمانی وقوع این اقدام آمریکایی ها در تجاوز به آب های سرزمینی ایران اسلامی با مراحل پایانی انجام معاهده برجام این شائبه را ایجاد میکند که آمریکایی ها به فرموده مکرر رهبر معظم انقلاب به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و ممکن است برای هر اتفاقی که برآمده از زیاده خواهی و مکر پلید اتاق فکرهای خودشان است بخواهند این معاهده را نقض کنند و ایران را مقصر نافرجام ماندن برجام جلوه دهند.

بدیهی است انجام معاهده برجام با شروط رهبری فرزانه انقلاب هیچ منافاتی با دفاع همه جانبه از ایران اسلامی نداشته و قرار نیست در سایه این مذاکرات عزت ملت ایران به مزایده گذاشته شود و چنین تجاوز آشکاری نادیده گرفته شود.

با این حال دانشجویان بسیجی استان قزوین ضمن رصد دقیق این وقایع از دولت جمهوری اسلامی می خواهد با حفظ عزت و با تمام جدیت و اقتدار این موضوع را پیگیری کرده و جواب دندان شکنی برای مقابله با هرگونه تجاوز و نفوذ ایادی استکبار داشته باشد.این که مقامات آمریکا بیان می کنند این سربازان به اشتباه وارد خاک ایران شده اند بهانه ای بیش نبوده و خاطره تلخ سرنگونی هواپیمای مسافری ایران توسط ناو جنگی آمریکا را در اذهان زنده می کند که آنجا هم امریکایی ها ابتدا اذعان کردند که به اشتباه این هواپیما را سرنگون کرده اند اما بعد با تمام وقاحت به فرمانده این ناو مدال شجاعت دادند.

در پایان ما دانشجویان بسیجی رهروان راه شهدای هسته ای ضمن اعلام آمادگی و بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و شهدای دانشجو با حفظ روحیه استکبار ستیزی برآمده از مکتب اباعبدالله الحسین(ع) در ساحت مقدس دانشگاه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز می خواهیم تا ابلاغ عذرخواهی رسمی آمریکا از ایران از هرگونه مذاکره جهت آزاد سازی سربازان امریکایی خودداری کند

به راستی که اسلام دین برتر و مومنان مؤید به نصرت الهی و سرافرازان عالم خواهند بود ان شاالله

شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین

9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار