مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحیه سبزوار:

خشونت آل سعود ناشی از ناتوانی در برابر بیداری اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سبزوار: دستگاه ديپلماسي با بر خوردي قاطع و جدي و در شان و اقتدار جمهوري اسلامي با اين آل منحوس شور انقلابي را در رگهاي مومنين جاري نمايند.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۶۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: مراسم بزرگداشت شهید آیت الله نمر با حضور بسیجیان  و آحاد مردم در مسجد روستای فسنقر شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی برگزار شد. 

حجه الاسلام والمسلمين حسین علیپور مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحیه سبزوارگفت: خشونت آل سعود و اجراي حكم اعدام شهيد نمر، ناشي از ناتواني در برابر منطق بيداري اسلامي است.

وی ادامه داد: عالم مظلوم و مجاهد في سبيل ا... شهيد شيخ نمر مصداق واقعي آيه "ولا تحسبن الذين قتلو ا في سبيل ا... امواتا  بل احياء عند ربهم يرزقون " بود و قطعا امروز زنده تر از هر روز مي باشد .

وي افزود:حقيقتا این عالم عزيز به مولایش سيدالشهداء علیه السلام اقتدا كرد و در راه بصيرت افزايي و دفاع از مظلوم در برابر ظالمان ويزيديان زمان خاموش ننشست و جان عزيزش را در اين راه تقديم كرد.

عليپور اظهار داشت: قطعا اعدام شيخ نمر براي دشمنانش و آل سعود خائن مايه ننگ وخفت است واين خائنين  بدانند كه نمي توانند فرياد حق خواهي را در دنيا خاموش كنند .

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه سبزوار تصریح كرد : آنان كه دست هايشان تا مرفق به خون بي گناهان در اقصي نقاط عالم از نيجريه تا سوريه و عراق و بحرين و یمن آغشته است امروز با اين خيانت جديد روي خود را سياه تر از گذشته كردند و خود را به مهلكه نابودي نزديك تر كردند.

وي در پايان خطاب به دولتمردان جمهوري اسلامي ايران گفت : عربستان با يك فرار رو به جلو خود را طلبكار فرض كرده اعلام قطع رابطه ديپلماتيك با ايران نموده است كه لازم است دستگاه ديپلماسي با بر خوردي قاطع و جدي و در شان و اقتدار جمهوري اسلامي با اين آل منحوس شور انقلابي را در رگهاي مومنين جاري نمايند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار