امام‌جمعه میامی:

فرهنگ مبدأ تمام حرکت‌ها است

امام جمعه میامی گفت: مبدأ تمام حرکت‌ها فرهنگ است و اگر فرهنگ در جامعه به‌درستی بنانهاده شود، تمام امور به‌درستی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۴۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، امام‌جمعه شهرستان میامی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانعلی صفایی پور،امام‌جمعه شهرمیامی ضمن اهمیت حوزه فرهنگ تأکید کرد: مبدأ تمام حرکت‌ها فرهنگ است و اگر فرهنگ در جامعه به‌درستی بنانهاده شود، تمام امور به‌درستی انجام خواهد شد.

وی افزود:رسالت فرهنگ وارشاداسلامی در کشور هدایت فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی می‌باشد که امروزه کار مهمی بر دوش این نهاد قرار داده‌شده است.

صفایی پور تصریح کرد: دغدغه مهم رهبری فرهنگ است؛ الحمدالله در این حوزه فعالیت‌های خوبی در سطح استان و شهرستان انجام‌گرفته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی گفت: جامعه ما به‌ویژه نسل جوان به‌خوبی نشان داده است در حوزه فرهنگ و هنر نیاز داشته الحمدالله در این شهرستان توانمندی‌های خوب فرهنگ و هنر دیده‌شده است.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان در خصوص نگاه به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان میامی، ارتقاي نمایندگی ارشاد به اداره را خواستار شد.

صفایی پور در ادامه از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در میامی قدردانی کرده و تصریح کرد: الحمدالله عملکرد مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی بسیار خوب است و وظایف خود را بیشتر از حد توان انجام داده وواقعا قابل‌تحسین است.

امام‌جمعه میامی گفت: پیگیری،دلسوزی،پشتکار از ویژگی‌های مسئول اداره ارشاد میامی است که می‌توان نمره بسیار خوبی در این حوزه به شهرستان و استان سمنان داده شود.

در ادامه مجری برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان میامی، ضمن قدردانی از حضور امام‌جمعه میامی،به گوشه‌ای از برنامه‌های اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان میامی پرداخت.

رضا مهدیان گفت: با راه‌اندازی انجمن‌های فرهنگی هنری میامی به‌زودی شاهد اقدامات بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان میامی خواهیم بود.

وی افزود: ١٣کانون فرهنگی وهنری در مساجدشهرستان میامی فعالیت داشته که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت مسجد در حال فعالیت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار