با حضور قاری بین المللی؛

کارگاه تخصصی تلاوت قرآن کریم در سمنان برگزار شد

با حضور استاد سید محمد جواد حسینی قاری بین المللی کشورمان، کارگاه تخصصی تلاوت قرآن کریم در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۳۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، این کارگاه آموزشی در شامگاه سه شنبه 22 دیماه پس ار آئین تجلیل از قاری ممتاز قرآن کریم استاد فقید حمیدرضا عباسی در حرم مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان با حضور فعالان قرآنی شهرستان سمنان برگزار شد.

در این برنامه ، سید محمد جواد حسینی پس از شنیدن تلاوت تعدادی از قاریان برجسته شهرستان سمنان توصیه هایی در خصوص اجرای بهتر تلاوت ها به آنان متذکر شد.

این قاری بین المللی اظهار کرد: قاریان جوان باید به تقلید سبک های مختلف از قاریان ممتاز جهان اسلام پرداخته و همزمان با شنیدن و آموزش سبک تلاوتهای این اساتید، تلاش کنند با این سبک ها را به بخش های دیگر تعمیم دهند.

وی افزود: پیشرفت در تلاوت قرآن از طریق دقت در ترجمه آیات هنگام تلاوت حاصل می شود و قاریان باید در هنگام تلاوت تلاش کنند تا تلاوت هایی ارائه کنند که در آن شنوندگان تحت تاثیر قرار گرفته و از راه تلاوت احساس و معانی آیات به مخاطبین منتقل شود.

حسینی تصریح کرد: نباید تنها هدف از آموزش کسب رتبه در مسابقات باشد و کسی که با این هدف به آموزش تلاوت می پردازد، توفیقی در بین مردم حاصل نخواهد کرد.

وی با تاکید بر این که نباید با هدف کسب درآمد در این راه وارد شد افزود: با نگاه به اوضاع مالی قاریان مطرح در میابیم، کسانی که به دنبال دست یابی به منافع اقتصادی از قرآن هستند سخت در اشتباه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار