به پاس خدمات ارزنده استاد حمیدرضا عباسی، آئین تجلیل از مقام این قاری بین المللی قرآن کریم در آستانه هفتمین شب درگذشتش در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۳۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، این آئین در شامگاه سه شنبه 22 دیماه با حضور آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و تنی چند از مسئولین استان و شهرستان سمنان در مهدیه سمنان برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین حسنعلی قدرتی با برشمردن برخی از خصوصیات این قاری ممتاز اظهار کرد: فقدان این استاد برجسته قرآن کریم موجب تاسف عموم مردم و جامعه قرآنی شد.

وی تصریح کرد: انس با قرآن و داشتن اخلاق قرآنی، یکی از خصوصیات بارز استاد فقید حمیدرضا عباسی بود.

در ادامه سید محمد جواد حسینی قاری بین المللی قرآن کریم افزود: مرحوم عباسی عمر خود را وقف قرآن نمود و در زندگی خود اقدامات زیادی در راستای آموزش تلاوت قرآن به جوانان علاقمند انجام داد.

حسینی خاطر نشان کرد:این قاری بین المللی قرآن کریم با اشاره به سابقه قدیمی دوستی خود با مرحوم عباسی حسن خلق، شوخ طبعی و رعایت اخلاق اسلامی در شوخی کردن را از وجوه مثبت این استاد عنوان کرد.

در ادامه برنامه قاری بین المللی قرآن کریم سید محمد جواد حسینی با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید حاضرین در مراسم را به فیض رساند.

این برنامه با پخش کلیپی از دعای اختتامیه مراسم توسط مرحوم استاد حمیدرضا عباسی که در یکی از برنامه خود در مهدیه سمنان اجرا کرده بود، پایان یافت.

استاد حمیدرضا عباسی قاری بین المللی قرآن کریم، جلسات متعدد آموزش تلاوت قرآن کریم برای فعالان قرآنی در سمنان دایر نموده بود و حق استادی به گردن بیشتر فعالان قرآنی این شهر داشت.

لازم به ذکر است این برنامه به همت جامعه قرآنی شهرستان سمنان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و دار القرآن بسیج استان سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها