خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت مساله فرهنگ و نفوذ دشمن از این طریق، گفت: متاسفانه هنوز خطر نفوذ و هجمه فرهنگی دشمن را جدی نگرفتیم.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۲۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

غلام عسکر کریمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با تاکید به اینکه منافع شخصی امروز موجب شده که از نفوذ فرهنگی دشمن غافل شویم، افزود: همه ما با وجودی که خوب می دانیم کجا دچار آسیب شده ایم و کجا نارسایی وجود دارد ولی نسبت به آن بی اهمیت هستیم.

وی جهاد فرهنگی و مدیریت جهادی را مهم ترین نکته برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان دانست و اظهار کرد: اگر در این خصوص رسالت محور و تکلیف مدار نباشیم دشمن به آنچه می خواهد می رسد.

کریمیان با انتقاد از آفت روزمرگی که امروز مشکل جامعه شده است، بیان داشت: باید مطالبات رهبری را در خصوص اهمیت فرهنگ و نفوذ دشمن جدی بگیریم چراکه دشمن از طریق پسابرجام درصدد ریل گذاری برای پیاده کردن اهداف خود در کشور است.


این فرمانده بسیجی تغییر سبک زندگی و ذائقه جامعه از طریق برنامه های ضدفرهنگی غرب را از مهم ترین راه های نفوذ دشمن به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی عنوان کرد و ادامه داد: باید هوشیار بوده و به تاسی از فرهنگ اسلام و عاشورا همچون دوران دفاع مقدس در این نبرد بی امان هم آماده دفاع از ارزش هایمان باشیم.

وی نقشه ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب را برای برون رفت از مشکلات فرهنگی مهم ترین و موثرترین راهبرد در مقابله با دشمن خواند.

ارسال نظرات