خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب «امت واحده» به صورت اینترنتی در کانون های مساجد کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۰۵۲۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دولت، ملت همدلی و همزبانی و لزوم حرکت در راستای تحقق فرمایشات رهبری، کتابی با عنوان «امت واحده» از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: این کتاب توسط جمعی از اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین و جمعی از روحانیون گردآوری شده و با حمایت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به چاپ رسیده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: در راستای ترویج وحدت، همدلی و همزبانی در جامعه اسلامی مسابقه کتابخوانی کتاب «امت واحده» به صورت اینترنتی برگزار می شود که کانون های مساجد سراسر کشور می توانند در این مسابقه شرکت کنند و برای این منظور نیز علاقمندان می توانند به سایت  www.masjedketab.ir مراجعه کرده و فایل کتاب را دریافت و با پاسخ به سوالات در این رقابت کتابخوانی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: موضوع این کتاب وحدت اسلامی از منظر امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) است و نگاه امام به مسئله وحدت، علل تفرقه و جدایی بین مسلمانان از دیدگاه امام، تقیه یا پرهیز از اختلاف، توحید کلمه و عقیده، وحدت در اندیشه رهبری، راهکارهای تقویت وحدت اسلامی، مفهوم وحدت در قرآن، وحدت از دیدگاه امام خمینی و مقام معظم رهبری، برخی بیانات مقام معظم رهبری در مورد وحدت بین مسلمانان و غیره است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

رمضانی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه کتابخوانی تا 30 بهمن ماه فرصت دارند تا پاسخ سوالات را به صورت یک عدد 10 رقمی از چپ به راست به سامانه پیامکی 10008940281 ارسال کنند.

وی یادآور شد: 18 اسفند ماه همزمان با سالروز تأسیس کانون های مساجد، نفرات برتر این مسابقه اعلام و به قید قرعه به 30 نفر کارت هدیه اهدا می شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها