مأموران پاسگاه انتظامی چالشتر، سارق حرفه ای صندوق صدقات را در حین سرقت دستگیر کردند.
کد خبر: ۸۶۲۰۴۷۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای صندوق صدقات با 12فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ دوم "محمدرضا محمدی مقدم"، گفت: به دنبال دستگیری سارق صندوق صدقات حین سرقت توسط مأموران پاسگاه انتظامی چالشتر و تحویل متهم به پلیس آگاهی استان تحقیقات از متهم آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری اظهار كرد: متهم در تحقیقات اولیه منكر ارتكاب سرقت های دیگر شد كه با وسیع نمودن دامنه تحقیقات و همچینن با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده و انجام تحقیقات فنی، متهم لب به اعتراف گشوده و به 12 فقره سرقت صندوق صدقات اعتراف كرد.

وی با اشاره به سوابق كیفری و اعتیاد متهم به مواد مخدر افزود: نامبرده تاكنون چندین بار توسط مراجع انتظامی به اتهام سرقت دستگیر شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان كرد: در تحقیقات به عمل آمده این فرد، مبالغ موجود در صندوقات صدقات را به توزیع كنندگان مواد مخدر در قبال دریافت مواد مصرفی پرداخت می كرد.

محمدی مقدم در پایان گفت: متهم پس از تكمیل تحقیقات به همراه پرونده به دادسرا اعزام كه پس از احراز جرم انتسابی توسط مقام محترم قضایی با صدور قرار لازم روانه زندان مركزی شهركرد شد.


ارسال نظرات