خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان گفت: هیچ گونه خبری مبنی بر رد یا تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شهرستان تاکستان از سوی هیئت نظارت اعلام نگردیده است.
کد خبر: ۸۶۲۰۴۴۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از تاکستان هر گونه اخبار در خصوص رد و یا تایید صلاحیت کاندیداها را تکذیب و تصریح کرد: کاندیداها تا زمان اعلام رسمی احراز صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان حق هیچ گونه تبلیغ و اعلام رسمی کاندیداتوری و تشکیل ستاد انتخابات را ندارند.

حیدری همچنین عنوان کرد: متاسفانه هواداران برخی کاندیداها اقدام به نشر برخی اخبار کذب در خصوص تایید صلاحیت کاندیدای خود در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی می کنند که این موضوع از سوی فرمانداری و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان تاکستان تکذیب می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه زمان رسمی تبلیغات کاندیداها در اواخر بهمن ماه می باشد تصریح کرد: نصب هر گونه بنر و یا تیز تبلیغاتی در سطح شهر غیره قانونی بوده و توسط مراجع حقوقی پیگیری خواهد شد.

فرماندار تاکستان با تاکید بر اینکه حفظ آرامش جامعه، جلوگیری از تبلیغات زودهنگام و پرهیز از توهین و تخریب نامزدها از جمله وظائف مهم رسانه‌ها و خبرنگاران است، گفت: مدیران رسانه‌ها باید بدانند که عدم توجه به این موارد جرم تلقی می‌شود و به طور قطع نهادهای نظارتی، انتظامی و قضایی شهرستان تاکستان اجازه نمی‌دهند که فضای انتخاباتی آلوده شود.

وی ضمن دعوت از شهروندان برای حفظ آرامش و خویشتن داری بیان کرد:انتخابات یک بازی و رقابت سیاسی است و باید تلاش شود تا این فضا با آرامش هر چه تمام تر پیش برود ادامه داد: متاسفانه شاهد بودیم که برخی از رسانه‌ها اقدام به انتشار اخباری کذب به ویژه در حوزه تایید و یا رد صلاحیت نامزدها کرده که هر گونه اخبار در خصوص تایید و یا رد صلاحیت کاندیداها تکذیب می شود.

 

7001/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها