برگزاری نشست مشترك شهردار با مدير كل صداو سيما زنجان

نشست مشترك بررسي و تحليل چگونگي نحوه توليد و پخش برنامه هاي مشاركتي شهرداري با صداو سيماي مركز زنجان در محل سالن جلسات شهرداري برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۸۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبررنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در اين جلسه طي سخناني با اشاره به اينكه رسانه ملي در راستاي آگاهي بخشي شهروندان نقش تاثير گذاري ايفا مي كند، گفت: نياز به اطلاع رساني جزء دغدغه هاي شهر و شهرداري است و در تحقق اهداف و ماموريت هاي محوله مجموعه مديريت شهري تاثير بسزايي خواهد داشت.

جبيب يگانه افزود: شهرداري يك نهاد خدمت رسان است كه در تلاش است با جمع بندي نيازهاي اولويت دار شهروندان عملكردي مطلوب و بهتر از گذشته داشته باشد.

وی تاكيد نمود: بهره مندي از نقطه نظرات مديران رسانه ملي به واسطه نوع ارتباط با مردم براي رفع برخي انتظارات مطروحه از سوي شهروندان؛ نقش عمده و اساسي در تهيه و تدوين بودجه سال 95 شهرداري دارد.

يگانه با تاكيد بر نحوه توليد و پخش برنامه هاي مشاركتي بدور از جنبه هاي تبليغاتي، اظهار داشت: آموزش حقوق شهروندي، توجه به رويكردهاي مجموعه مديريت شهري در توسعه پايدار و انعكاس عملكرد شهرداري و شوراي اسلامي شهر از محور هاي سه گانه مد نظر و اولويت دار درتوليد و پخش برنامه هاي مشاركتي است.

شهردار زنجان در ادامه از تلاشها و زحمات بي شائبه عوامل صدا و سيما در پوشش رسانه هاي بسيار خوب عزاداري هاي ماه محرم و صفر در پايتخت شور و شعور حسيني تقدير و تشكر نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار