خبرگزاری بسیج: تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام گفت: باید در همه نهادها و سازمان ها مراقبت از حضور نفوذی ها صورت گیرد، اما در نهادهای مقدس که ارتباط بیشتری با نظام اسلامی دارند، باید نهایت دقت را بکار برد تا مطامع بدخواهان و دشمنان نظام برای سوء استفاده و اعمال دشمنی های خود مجال تحقق نیابد
کد خبر: ۸۶۲۰۳۲۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ آیت الله محمدی ری شهری در دیدار با مجموعه اعضاء گزینش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، با بیان روایات و آیات مربوط به ماجرای حضرت موسی(ع) و حضرت شعیب (ع) در قرآن گفت: دو صفت «قوی» و «امین» اصلی ترین ویژگیهای کارگزار شایسته است و باید خدمتگزاران همه اماکن و نهادهای مقدس نظام نیز علاوه بر برخورداری از تخصص و قوت لازم، امین و مورد اعتماد باشند.

آیت الله محمدی ری شهری با تشکر از همه اعضاء گزینش خصوصا مجموعه خدمتگزاران افتخاری، از گزارش ارائه شده در ابتدای مراسم اظهار رضایت کرد و گفت: باعث خوشحالی است که افراد قوی و امین و کارآمد در آستان مقدس امور مربوط به گزینش را بعهده دارند.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث گفت: در عین اینکه باید مراقب حضور نفوذی ها بود، همچنین باید به جد مراقب باشیم که برای پیدا کردن افراد نفوذی و با بررسی توانایی افراد دیگر، کسی حق آشکار سازی مشکل و ضعف پنهانی دیگران و یا بردن آبروی کسی را ندارد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام همچنین خطاب به همکاران افتخاری مجموعه گزینش گفت: امیدوارم خدای متعال این خدمات را سرمایه های جاوید زندگی و از ذخائر معنوی خود در زندگی شما قرار دهد.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث همچنین خدمت افتخاری در آستان مقدس را از مصادیق بارز کار برای خدا برشمرد و افزود: این اقدام ارزشمند، قابل ارزش گذاری با مسایل مادی نیست که انسان در کارش هیچ انگیزه ای غیر از خدا نداشته باشد و باید قدردان این موقعیت بود و در قبال آن شکر نعمت را بجای آورد.

 در ابتدای دیدار مدیران و اعضاء گزینش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام با آیت الله محمدی ری شهری گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش روی این واحد به تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ارائه شد.       

         

         

 

ارسال نظرات