خبرگزاری بسیج: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از آموزش مبانی ترافیکی با محوریت قانونمندی شهروندان و در قالب طرح خط سفید به 21 هزار دانش آموز این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۰۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برومند نامداری با بیان این مطلب گفت: در راستای اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید، 21 هزار دانش آموز در 120 مدرسه این منطقه جنوبی از ابتدای سال تاکنون آموزش مبانی ترافیکی دیده اند و همچنان این روند آموزشی تا پایان سال ادامه دارد.

نامداری افزود: این آموزش های شهروندی با همکاری پلیس راهور و مشارکت آموزش و پرورش در مراکز آموزشی و همچنین بوستان ترافیک در حال اجراست.

وی ارتقاء فرهنگ اجتماعی و انضباط ترافیکی را از مهمترین اهداف طرح خط سفید برشمرد و گفت: هدایت خودروها به حرکت بین خطوط، رعایت حقوق عابران و هدایت عابران به عبور از گذرگاه عابرپیاده از مهمترین مواردی است که در آموزش های خط سفید ارائه می شود.

نامداری ادامه داد: به منظور تاثیرپذیری بیشتر دانش آموزان، آموزش خط سفید همراه با توزیع بسته های فرهنگی و بهره گیری از نمایش های هنری است. معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه بوستان آموزشی ترافیک از دیگر امکانات آموزشی است که شهروندان و مراکز آموزشی علاقه مند می توانند به صورت رایگان از این فضای آموزشی بهره مند شوند یادآور شد: متقاضیان این امر می توانند به سراهای محله نواحی هفت گانه مراجعه کنند و یا با شماره 55903344 تماس بگیرند.

 

ارسال نظرات