مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه سبزوار گفت: متاسفانه امروزه دغدغه بسیاری از فیلمسازان تولید آثاری است که فروش بیشتری داشته باشد و کمتر شاهد تولید فیلم‌هایی با محتوی صددرصد اسلامی و انقلابی هستیم.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۹۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

ستوان یکم پاسدار محمدعلی یاوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: همزمان با موج اکران‌های مردمی فیلم‌های جشنواره عمار در سطح کشور گزیده‌ای از این فیلم‌های زیبا و پر محتوا در محل حسینیه عاشقان ثار الله (ع) سپاه سبزوار با حضور کارکنان و نیروهای وظیفه این ناحیه اکران شد.

وی با اشاره به ادامه این اکران ها بیان داشت: با توجه به تعداد زیاد این فیلم ها و هدفمند و آموزنده بودن غالب آثار در روزهای آتی نیز به تناسب زمان موجود، اکران این فیلم ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی های این فیلم ها توجه خاص به مفاهیم دینی و انقلابی و همچنین مبانی گفتمانی انقلاب اسلامی است که در طول سال های پس از انقلاب از نظر هنرمندان کشورمان مغفول مانده است.

یاوری تصریح کرد: زیبا ترین تجلی این جشنواره ایجاد زمینه برای بروز و ظهور هنر انقلابی جوانان مومن و متدین و دلبسته به انقلاب اسلامی است که متاسفانه در فضای هنر فعلی کشور جایگاهی نداشتند.

مسئول روابط عمومی سپاه سبزوار با انتقاد از عدم توجه غالب هنرمندان پر سابقه و حرفه ای کشور از جمله فیلمسازان به تولید آثار فاخر انقلابی خاطر نشان کرد: متاسفانه دغدغه بسیاری از فیلمسازان حال حاضر سینما و تلویزیون تولید آثاری است که فروش بیشتری داشته باشد و کمتر شاهد تولید فیلمهایی با محتوی صد در صد اسلامی و انقلابی هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: امید است جشنواره عمار این خلاء مهم را در عرصه سینما و تلویزیون و خلق آثار غنی و پرمغز اسلامی و انقلابی پر کند و منشا خیرات و برکات بسیاری برای جمهوری اسلامی ایران باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها