خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان همدان خبر داد

راه‌اندازی 1500 واحد تولیدی با حمایت بسیج سازندگی در همدان

مسئول بسیج سازندگی استان همدان گفت: بر اساس هدف‌گذاری امسال یک هزار و 500 واحد تولیدی در همدان با حمایت بسیج سازندگی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۲۱
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهرام صادقی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت اجرایی ‌شدن اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی حمایت از طرح‌های کوچک زودبازده و مشاغل خانگی را در قالب اقتصاد مقاومتی در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: فعالیت‌های بسیج سازندگی به سه بخش اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی و خدمات‌رسانی و پروژه‌های عمرانی تقسیم می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان همدان ابراز داشت: در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت در دو بخش ارائه تسهیلات برای راه‌اندازی طرح‌های کوچک و مشاغل خانگی و کمک به اشتغالزایی و در بخش دیگر در زمینه صنایع تبدیلی انجام می‌شود.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون به 600 نفر در استان وام با نرخ کارمزد 16 درصد پرداخته شده که در حمایت از عرصه‌های مرغ بومی، بلدرچین، تولید قارچ، دام سبک و سنگین، پرورش آبزیان، بوقلمون، کبک، شترمرغ، زنبورعسل، گیاهان دارویی و... بوده است.

صادقی عنوان کرد: در طرح‌های اقتصاد مقاومتی در 9 ماهه امسال 10 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس هدف‌گذاری امسال یک هزار و 500 واحد تولیدی در همدان با حمایت بسیج سازندگی راه‌اندازی می‌شود که این تعداد واحد تولیدی در زمینه آموزش، ارائه مشاوره، ارائه تسهیلات و تأمین بازار فروش انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات