نهاد رگولاتوری دامپزشکی و کشاورزی روسیه خواستار شد

کالاهای تحریم شده ترکیه با برچسب ایران به روسیه صادر نشود

در حالی که روسیه نگران است کالاهای تحریم شده ترکیه از مرز ایران و با نام کالای ایرانی به این کشور صادر شود نهادرگولاتوری کشاورزی روسیه اعلام کرد ایران تمام اقدامات ممکن را در این زمینه انجام خواهد داد.
کد خبر: ۸۶۲۰۱۸۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه خبری تاس، روسل خوزنادزور، نهاد رگولاتوری دامپزشکی و کشاورزی روسیه اعلام کرد، ایران تمام اقدامات ممکن را برای جلوگیری از صدور کالاهای ممنوع شده ساخت ترکیه به بازار روسیه به نام کالاهای ایرانی انجام خواهد داد.

بر اساس اعلام مقامات روسل خوزنادزور، به ویژه بخش اداره ملی خدمات قرنطینه و حمایت از کاشت ایران اطلاعات مرتبط را به روسل خوزنادزور ارسال خواهد کرد. به علاوه، طرف ایرانی صحت و اعتبار تمامی مستندات مربوط به محصولات کشاورزی را که از سوی روسل خوزنادزور برای تایید ارسال می گردد، بررسی خواهد نمود.

این نهاد رگولاتوری روس اعلام کرد، روسل خوزنادزور با هدف جلوگیری از واردات کالاهای ممنوعه به روسیه با استفاده از مجوزهای ساختگی با طرف ایرانی تماس گرفته است. مقامات دو طرف روز 11 ژانویه با یکدیگر به صورت تلفنی مشورت کردند و راه کارهای افزایش سطح ایمنی عرضه محصولات از ایران به روسیه را مورد بررسی قرار دادند.
ارسال نظرات