خبرهای داغ:
مديرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد

تخصیص 44 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی مددجویان رزنی

مديرکل کمیته امداد استان همدان از تخصیص 44 میلیارد ریال از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها برای اشتغال مددجویان رزنی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۰۰۰۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا ابراهیمی در پنجمین کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رزن که با حضور فرماندار، مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان و فراهم کردن اشتغال آنان در سال جاری بالغ بر 44 میلیارد ریال از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها برای اشتغال مددجویان رزنی تخصیص یافت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی بهتر و کمک دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در جذب حداکثری و ایجاد اشتغال و توانمندی خانوادههای محروم، خواستار تعامل بیشتر بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت شد.

مديرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان رزن اظهار داشت: ایجاد 5 هزار و 400 مورد اشتغال پایدار، وجود 30 هزار رأس دام سبک و 650 رأس دام سنگین، 600 هکتار زمین کشاورزی و یک هزار و 100 کلونی زنبور عسل از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: امید است با تعامل بهتر بین دستگاه‌ها شاهد موفقیت روزافزون در امر خدمت‌رسانی به مددجویان و اشتغالزایی پایدار خانواده‌های محروم و نیازمند باشیم.

ابراهیمی بیان داشت: این نهاد علاوه بر اجرای طرح‌های اشتغال برای خودکفایی مددجویان در راستای حمایت از محرومین و نیازمندان و جلب مشارکت‌های مردمی با ایجاد شبکه‌های نیکوکاری و توانمندسازی و اشتغال مددجویان تحت پوشش اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه این مراکز در مساجد راه‌اندازی می‌شوند، تصریح کرد: امدادیاران در مساجد هر محله به شناسایی فقرا و ثروتمندان محله می‌پردازند و با طرح آمایش محله مشکلات نیازمندان در همان محله بر طرف می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار