خبرهای داغ:
رقابت های ورزشی دانشجویان منطقه سه از پنجم بهمن ماه سال جاری آغاز و تا سیزدهم اسفند به میزبانی دانشگاه های سمنان، کاشمر، بیرجند، بجنورد، سبزوار، تربت حیدریه و فردوسی مشهد ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۱۹۹۸۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
علی حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: مسابقات ورزشی دانشجویان پسر منطقه 3 کشور از پنجم بهمن ماه سال جاری در رشته تنیس روی میز به میزبانی دانشگاه بیرجند آغاز می شود.

وی تصریح کرد: رقابت های بدمینتون، شنا، فوتسال و بسکتبال نیز ششم، سیزدهم و بیست و هشتم به ترتیب به میزبانی دانشگاه های بجنورد، سمنان، بیرجمند و حکیم سبزواری برگزار خواهد شد.

دکتر حسنی اظهار داشت: رقابت های تکواندو، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی و دو میدانی هم به ترتیب پنجم، سوم، چهارم و سیزدهم اسفند ماه به میزبانی دانشگاه های سمنان، کاشمر، فردوسی مشهد و سمنان برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود افزود: دختران دانشجو نیز در مسابقات ورزشی دانشجویان منطقه 3 در قالب رشته های تکواندو، دو میدانی، شنا، تنیس روی میز، بدمینتون، والیبال، فوتسال و بسکتبال با هم رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با رشته بدمینتون دهم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه بجنورد آغاز و دوازدهم اسفند ماه در رشته بسکتبال به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری به پایان می رسد.

دکتر حسنی با بیان اینکه رشته های دومیدانی و شنا نیز یازدهم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد آغاز می شود گفت: رشته های بدمینتون، والیبال و تنیس روی میز هم به ترتیب دهم، بیستم و بیست و هشتم به میزبانی دانشگاه های بجنورد و بیرجند برگزار خواهد شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود تصریح کرد: رشته فوتسال نیز چهارم اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این دوره از رقابت ها می توانند به واحد تربیت بدنی مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها