نشست بصیرتی با حضور فرمانده سپاه ناحیه بافق و فرماندهان پایگاه حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) با موضوع استکبار ستیزی در حوزه مقاومت برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۹۳۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: صبح امروز نشست بصیرتی با حضور فرمانده سپاه ناحیه بافق و فرماندهان پایگاه حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) با موضوع استکبار ستیزی در حوزه مقاومت برگزار شد.

در این نشست سرهنگ جمالی ضمن تشکر از حضور فرماندهان در این نشست گفت: آنچه که ما را دور هم جمع می کند و محور تشکیل بسیج و بسیجیان است انقلاب اسلامی است. که 37 سال از عمر پر برکت آن می گذرد و خدا را شکر  می کنیم که این انقلاب هر روز مقتدرتر و توفنده تر از قبل به راه خود ادامه می دهد.

وی بیان کرد: امروز نیاز اصلی بسیج بصیرت است. همه باید سعی کنیم راه های نفوذ دشمن را شناسایی و با آن مقابله کنیم که در این میان نقش بسیج، نقشی ویژه و منحصر به فرد است.

سرهنگ جمالی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) فرمود: بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنید جهانخواران خصوصاً آمریکا از اسلام عزیز دست برداشتند، لحظه ای نباید از قید دشمن غافل شد که نهایت و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص) را موج می زند.

وی با بیان اینکه هدف دشمن در توطئه علیه انقلاب و نظام اسلامی تغییر نمی کند و نکرده، و به ناچار راه و روش شان را عوض کرده و می کنند، تاکید کرد: همه بدانند که انقلاب اسلامی در همین مسیر و صراط مستقیم 37 ساله خود استوار است.

فرمانده سپاه ناحیه بافق نیز اضافه کرد: امروز دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب در بعد خارجی و دشمن ستیزی و ایستادگی در برابر استکبار است و بارها بر آن تاکید کرده اند و شایسته است که ما با تمام وجود آن را مد نظر قرار دهیم و توجه کنیم. باید در مجامع فکری و جلسات بسیج به آن توجه جدی و هم اندیشی شود و برای آن راه حل هایی پیدا شود تا مسیر اصلی انقلاب دچار کندی،سستی و خلل نشود.

 

روابط عمومی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بافق

ارسال نظرات