مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت امیر(ع):
كلاسهاي آموزشي وتوجيهي شوراي حوزه وپايگاههاي حوزه وليعصر(عج)باغين با حضور پر رنگ و100 درصديبسيجيان در محل مجتمع آموزشي حاج حسين شجاعي برگزار گرديد.
کد خبر: ۸۶۱۹۹۳۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: كلاسهاي آموزشي وتوجيهي شوراي حوزه وپايگاههاي حوزه وليعصر(عج)باغين با حضور پر رنگ و100 درصديبسيجيان در محل مجتمع آموزشي حاج حسين شجاعي برگزار گرديد.

ابراهیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت امیر(ع) به نقش بسیج و بسیجیان در خنثی کردن حیله و مکر سران فتنه داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: الحمدالله با رویه ای که سپاه و بسیج در پیش گرفته و نشست های بصیرتی که در سطح رده های مقاومت برگزار نموده است بسیجیان ما از شم سیاسی مناسب و خوبی برخوردارند و در برخورد با موانع و سنگ اندازی هایی که در طول انقلاب صورت گرفته مقاومت و ایستادگی مناسبی انجام داده اند.

وی با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات و راه اندازی فتنه جدید که به گفته مقام معظم رهبری فتنه خیلی پیچیده ای در راه است افزود: باید بسیج و بسیجیان در این راه بسیار باهوش و با تدبیر برخورد نمایند که با لطف و عنایت الهی از این صحنه خطرناک که یک جنگ نرم و پنهانی است همانند دیگر مسائل شوم خارج شویم.

در ادامه بسیجیان با توجه به حکم سازماندهی شده در سطح حوزه وپایگاه در کلاسهای مختلف حضور و مربی مربوطه به توجیه برنامه های بسیج پرداختند.

لازم بذکر است این حوزه دارای 4 پایگاه مقاومت محلات برادر و 3 پایگاه مقاومت محلات خواهر می باشد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات