فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

ایران اسلامی سدی در برابر آرزوهای استکبار شده است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: نظم منطقه به هم ریخته و ما توانسته‌ایم با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی، سدی در برابر آرزوهای استکبار باشیم.
کد خبر: ۸۶۱۹۸۹۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار اکبر فتوحی امشب در همایش گرامیداشت روز بسیج رسانه در یزد با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین وظایف رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی صحیح به جامعه است، اظهار داشت: رسانه و قلب کاری شبیه به یکدیگر دارند و همانگونه که قلب خون سالم را به اعضا می‌رساند و خون‌های آلوده را بازمی‌گرداند، خبرنگار و رسانه نیز شایعات و خبرهای نادرست و شبهه‌افکنی‌ها را برمی‌گرداند و اخبار صحیح و سالم را به جامعه منعکس می‌کند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها به عنوان ابزار نبردهای نوین مورد استفاده قرار می‌گیرند و میدان درگیری در رسانه‌ها از میدان نبرد پیچیده‌تر شده است.

این مسئول ضمن تبریک به رسانه‌های داخل کشور که با منطق و برخورد صحیح در متن قرار دارند و نقش محوری و مهمی در جامعه ایفا می‌کنند، تبیین کرد: اثرگذاری برخی رسانه‌ها در جامعه بی‌نظیر است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه رسانه‌ها باید مطالبات رهبری را پیگیری کرده و به مردم اطلاع‌رسانی کنند که کدام جریان در حال خدمت به مردم هستند، عنوان کرد: رسانه‌ها باید هوشیار باشند تا در دام نشر اخبار ساختگی و افراطی نیفتند.

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه باید نسبت به انقلاب، نظام، اسلام، خط امام و زبان فارسی حساس باشند و توجه ویژه‌ای به آنها نشان دهند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه جریان غرب‌گرا به دنبال بزرگ جلوه دادن دشمن است، تصریح کرد: جریان فتنه به دنبال بازگشت به حاکمیت بدون مرزبندی و بدون طی کردن شرایط قانونی و جریان غرب‌گرا متمرکز بر پروژه نفوذ است.

فتوحی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در مقابل این جریان خاکریزهای مستحکمی داشته باشند، عنوان کرد: با روحیه انقلابی که در مردم ولایتمدار ایران اسلامی وجود دارد، جریان فتنه و غرب‌گرا شانسی برای بقا ندارند.

وی با بیان اینکه کلمات «تعامل برد ـ برد» و «تندرو» یک سال قبل از روی کار آمدن اوباما توسط دانشگاه امنیت آمریکا مطرح شد، افزود: آنها از این واژه‌ها برای مقابله با ایران به شیوه خود استفاده کردند و تلاش کردند تا توسط ایادی خود، شعار «مرگ بر آمریکا» را نیز بردارند که تدبیر مقام معظم رهبری آن را خنثی کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما تمرکز جهانی را شکسته‌ایم و میدان نبرد را تغییر داده‌ایم، اظهار داشت: دنیای استکبار در حال از دست دادن جغرافیای سیاسی خود در جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: نظم منطقه به هم ریخته و ما توانسته‌ایم با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی، سدی در برابر آرزوهای استکبار باشیم.

فتوحی خاطر نشان کرد: امروز علم، اقتدار، تکنولوژی و استکبارستیزی ما به کشورهای منطقه صادر شده و سنگ در دستان فلسطینی‌ها تبدیل به موشک شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه آمریکا دائم به دنبال ایجاد تحرکات جدید در ایران است، به نحوی که حتی آتش‌سوزی سفارت عربستان نیز سناریوی از پیش تعیین شده خودشان بوده است، افزود: آمریکا امروز در یک بن‌بست راهبردی قرار گرفته است.

این مسئول در پایان تصریح کرد: دشمن در زمان اصلاحات بیش از 2 هزار نفر را تحت عنوان فرار مغزها از کشور خارج کرد و در دانشگاه‌های خود شست‌وشوی مغزی داد و امروز می‌خواهد پل دوم را بزند و آن برگرداندن مغزهای فراری تحصیلکرده است.

فارس

ارسال نظرات
آخرین اخبار