نماینده مردم لاهیجان در گفتگو با بسیج:
عضو کمیسیون اقتصادی افزود: رکود مهم است و توجه بیش از گذشته اذهان نخبگان و منتقدان را ضروری می داند، این یادآوری ضروری است که سکوت در برابر رکود میسر نیست و ارائه راهکار از طریق سکوت میسر نمی شود.
کد خبر: ۸۶۱۹۸۹۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ادبیات هنجار شکنانه رئیس جمهور در برابر منتقدین رکود اقتصادی اظهار داشت: رکود اقتصادی حقیقتی انکار ناپذیر است و نیازی به مولفه های بزرگ نمایی و سیاه نمایی ندارد؛ لذا چاره اندیشی و ارائه راهکار مناسب در کوتاه ترین زمان ضروری است.

وی با بیان اینکه آقای روحانی از این طریق ارائه راهکار از منتقدین می خواهد، افزود: رکود مهم است و توجه بیش از گذشته، اذهان نخبگان و منتقدان را ضروری می داند، این یادآوری ضروری است که سکوت در برابر رکود میسر نیست و ارائه راهکار از طریق سکوت میسر نمی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه رکود، از ریسک پذیری سرمایه گذاران داخلی و خارجی کاسته است تاکید کرد: در مجامع تصمیم ساز و تصمیم گیرنده، رکود عامل نگرانی و فاکتور مهم در برگزاری نشست های متعدد گردیده است و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را علاوه بر تولیدکنندگان داخلی دچار دغدغه ساخته است.

وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور می تواند با دعوت آشکار از نخبگان، منتقدان، فعالان، ایده پردازان، سیاستگذاران و رسانه های اقتصادی تقاضا کند تا بر راهکارهای رفع رکود اهتمام ورزند و رئیس جمهور از آرای مختلف واهمه ای نداشته باشد و هر چه بیشتر و بهتر بتواند بهره مند گردد.

ارسال نظرات