رییس سینما بهمن زنجان:

استقبال چشمگیر مردم زنجان از فیلم سینمایی «شاهزاده روم»

فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» مورد توجه و استقبال بی مانند مردم زنجان روبرو شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۸۴۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فیلم سینمایی «شاهزاده روم» به نویسندگی وکارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری محصول سال ١٣٩٣، فیلمی که در روزهای کم مخاطبی سینمای ایران با استقبال خوبی از طرف خانواده های ایرانی مواجه شده است.

پرویز آزادی افزود: «شاهزاده روم» انیمیشنی است که مخصوص مخاطبان کودک و نوجوان سینمای ایران تولید شده است و خانواده‌ها با خیال آسوده می‌توانند کودکان خود را به تماشای آن ببرند.

وی خاطر نشان کرد: انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» با موضوع مادر امام زمان (عج) است، قصه عاشقي و دلدادگي بانويي پاک‌دامن و مسيحي از سلاله شمعون از حواريون مسيح است که با مردي از نوادگان پيامبر اسلام ازدواج مي‌کند و ثمره اين ازدواج فرزندي نيک سرشت است که در آينده‌اي نزديک‌ جهان را پر از عدل و داد خواهد نمود.

آزادی بیان کرد: این اثر کیفیت منحصر به فردی در بین انیمیشن‌های ایرانی دارد که پیش از این در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و بازخوردهای بسیاری داشت.

رییس سینما بهمن زنجان اظهار داشت: این انیمیشن در کشورهای عربی از جمله لبنان و عراق اکران شده و مورد استقبال مردم این کشورها نیز قرار گرفته است.

گفتنی است با توجه به تجربه پایین سینمای ایران در ساخت انیمیشن، «شاهزاده روم» تاکنون به فروش چشمگیری دست یافته است.

ارسال نظرات