خبرهای داغ:

نخستین درمانگاه انجمن پزشکان بدون مرز در دزفول احداث می‌شود

رئیس انجمن پزشکان مسلمان بدون مرز گفت: با توجه به اینکه دانشگاه و بیمارستان جندی شاپور در دزفول واقع شده‌اند؛ نخستین درمانگاه انجمن پزشکان بدون مرز مسلمان در دزفول احداث خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۸۲۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،مسعود چینی گرزاده  در دومین همایش کشوری هموفیلی در اورژانس در سالن اجتماعات بیمارستان دزفول اظهار کرد: کمک به درمان شامل کمک‌های خیرخواهانه است که در اقصی نقاط دنیا انجام می‌شود.

وی افزود: پس از انقلاب برای ارائه خدمات پزشکی اقدام به اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم داخل و خارج از کشور شده و از تمام توان پزشکان در ارائه خدمات پزشکی استفاده شده است.

رئیس انجمن پزشکان مسلمان بدون مرز با اشاره به راه اندازی بیش از ۹۰ بیمارستان ثابت و سیار در مناطق مختلف محروم خارج از کشور گفت: نخستین تیم اعزامی پزشکان مسلمان بدون مرز به کشورهای آفریقایی در امسال با استقبال مردم این کشور‌ها همراه بوده است.

چینی گرزاده با اشاره به اینکه با اعزام تیم پزشکی به کشور کنیا، شش هزار کودک از نظر بهداشت دهان و دندان معاینه و درمان شدند، گفت: مردم اتیوپی در سفر پزشکان به این کشور خواستار تاسیس انجمن بیماران کلیوی شدند.

چینی گرزاده در ادامه با اشاره به اینکه نیاز به پزشکان ایرانی در خارج از کشور بسیار احساس می‌شود، گفت: با توجه به اینکه دانشگاه و بیمارستان جندی شاپور در ایران باستان در دزفول واقع شده، نخستین درمانگاه انجمن پزشکان بدون مرز در دزفول احداث و طب جندی شاپور برجسته خواهد شد. ضمن اینکه پزشکان آماده ارائه هر گونه خدمات و کمک برای احداث این درمانگاه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار