اولین یادواره شهدای رسانه کهگیلیوه وبویراحمد با حضور برخی از مسئولان استانی و شهرستانی، اصحاب رسانه و مطبوعات و خانواده شهدای رسانه در کنگره شهدای این استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۷۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

اولین یادواره شهدای رسانه کهگیلیوه وبویراحمد با حضور برخی از مسئولان استانی و شهرستانی، اصحاب رسانه و مطبوعات و خانواده شهدای رسانه در کنگره شهدای این استان برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه مقام والای شهدا قابل سوء استفاده نیست، گفت: کسی که بخواهد از مقام و منزلت شهدا سوء‌استفاده کند به وسیله خداوند رسوا می‌شود.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کار بزرگ و ارزشمندی است، افزود: هر جایی که یاد شهدا گرامی داشته شود، یاد خداست و یاد خدا باعث آرامش دل‌ها می‌شود.

سردار بوعلی بیان کرد: آنچه امروز از هشت دفاع مقدس مانده تصویر و نوشته‌های آن سال‌ها است که این تصاویر ارزشمند همه مرهون تلاش‌های اصحاب رسانه است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به ورود پیکر ۹۳ شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه به کشور اشاره و خاطرنشان کرد: روز گذشته یک مسئولی از نظام اعلام کرده بود که با توجه به قرار گرفتن در فضای انتخابات ممکن است عده‌ای از ورود این شهدا به کشور سوء‌استفاده کنند. مسئولی که چنین اظهاری داشته نه اینکه شهدا را قبول ندارد بلکه هنوز شهدا را باور نکرده است.

سردار بوعلی تصریح کرد: شهید جلوه‌ای از نور خداست و مگر می‌شود از خدا سوء‌استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مقام والای شهدا قابل سوء استفاده نیست، ادامه داد: کسی که بخواهد از مقام و منزلت شهدا سوء‌استفاده کند بوسیله خداوند رسوا می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: حضور شهدا موجب خیر و برکت برای انقلاب و نظام اسلامی است و شهدا چنان جایگاه و مقام والایی دارند که احتیاجی به معرفی از طرف ماها ندارند.
رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در بیان مشکلات جامعه دارند

پژوهشگر ارشد مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در بیان مشکلات و واقعیت‌های جامعه دارند.
قربانعلی حسن‌زاده در اولین یادواره شهدای رسانه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به اینکه ۲۱ دی ماه به عنوان روز قشر بسیج رسانه نامگذاری شده، اولین یادواره شهدای رسانه با هدف تجدید بیعت با شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی برگزار شد.

ارسال نظرات