خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان تأکید کرد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: لازمه یک حرکت مؤثر و رسیدن به ارتقاء فرهنگی همکاری 27 نهاد فرهنگی به ویژه خانواده است.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۴۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن آقا یوسفی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فامنین بیان داشت: حاملان نظام آموزشی مانند نظام‌های دیگر ملزم به رعایت اسناد تحول هستند که اشاره مستقیم به برنامه‌های توسعه و تحول در ایجاد حیات طیبه و زندگی قیمتی داشته و به دنبال تبدیل ارزش‌های فرهنگ قرآن به هنجارها است.

وی تصریح کرد: در یکی از بندهای سند تحول به طور مستقیم به برنامه توسعه اشاره شده و هدف آن ایجاد حیات طیبه و زندگی زیبا و قیمتی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه مقرر است که ارزش‌های فرهنگی قرآنی را تبدیل به رفتارها و هنجارها کنیم، افزود: دخالت محور تحول قرآنی غیر رسمی بسیار موثر است .

وی ادامه داد: همکاری 27 نهاد فرهنگی از جمله ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و دیگر نهادها به ویژه خانواده لازمه یک حرکت و رسیدن به ارتقاء فرهنگ است.

آقایوسفی با اشاره به اقدامات پرورشی انجام شده، اظهار کرد: خداوند را شاکریم تمام معلمان پرورشی سطح تحصیلات کارشناسی و اکثرا دارای مدرک آموزش عالی هستند و این جای امیدواری است که بتوانیم برنامه های مدونی داشته و بر اساس شاخص ها عمل کنیم .

وی افزود: مسئولین در اجرای دستور تشکیل کارگروه سلامت و تندرستی و آموزشی و پرورشی شهرستان کار را به صورت مستمر انجام دهند.

وی با قدردانی از همه مسئولین گفت: باید کاری کرد که آموزش‌ها در بعدهای جسمانی، روانی، علمی، هنری و ورزشی باشد.

فرماندار فامنین نیز گفت: برای تحقق امر افزایش فضای ورزشی در شهرستان سالن ورزشی تجرک با اعتبار 200 میلیون و سالن ورزشی فیض آباد با اعتبار 130 میلیون و تعمیر و تجهیز سالن های شهرستان حدود 20 میلیون در نظر گرفته شده است .

ظاهر پورمجاهد اظهار داشت: به هیچ وجه نباید بحث استخر دانش‌آموزی که 2 سال پیش کلنگ‌زنی شده فراموش شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات