مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها نباید دست‌مایه اهداف کاندیدهای انتخاباتی شوند و باید با هوشیاری کار خود را انجام دهند.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۰۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جواد کارگران امروز در مراسم گرامی‌داشت بسیج رسانه که در هتل لاله برگزار شد اظهار کرد: اطلاع رسانی شفاف و تبادل افکار یکی از وظایف رسانه‌ها است که در استان به خوبی انجام گرفته است.

وی با بیان این‌که کار در رسانه هیچ صرفه اقتصادی ندارد افزود: خبرنگاران استان فقط به‌خاطر عشق و علاقه به این کار فعالیت می‌کنند چرا که این شغل هیچ صرفه اقتصادی ندارد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به انتخابات اشاره کرد و بیان کرد: خبرنگاران باید بیش از پیش هوشیار باشند و نگذارند برخی از کاندیدها از این اقشار برای اهداف انتخابی خود سوء استفاده کنند.

کارگران همچنین به تعداد رسانه‌های فعال در استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تا کنون 35 نمایندگی روزنامه کثیر الانتشار، 55 نشریه محلی شامل هفته‌نامه، ماهنامه، فصلنامه و سالنامه، 16 خبرگزاری، چهار سایت خبری در استان چهارمحال و بختیاری به انتشار اخبار می‌پردازند که باید از فعالیت شبانه‌روزی این افراد قدردانی کرد.

ارسال نظرات