علیرضا خسروی گفت: هیچ افزایش قیمتی شامل حال متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پرند و پردیس نخواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۷۰۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان در پاسخ به این سوال که ورود مجلس به نهایی کردن قیمت مسکن مهر در شهر جدید پرند و پردیس به کجا رسید، گفت: بعد از جلسه‌ای که نمایندگان دولتی و نمایندگان متقاضیان مسکن مهر در کمیسیون عمران مجلس برگزار کردند قرار شد که رشد قیمت‌ها در جلسه‌ای دیگر نهایی شود.

نماینده مردم سمنان ادامه داد: در جلسه اول نمایندگان متقاضیان مسکن مهر و دولت بر رشد یک تا دو میلیون تومان بر قیمت مسکن مهر به شرط تحویل کلید واحدهای مسکونی به توافق رسیدند اما به هر حال قرار شد یک جلسه نهایی نیز در این خصوص برگزار شود.

خسروی با تاکید بر اینکه هفته جاری یا هفته آینده جلسه نهایی رشد قیمت مسکن مهر در شهر جدید پرند و پردیس برگزار می‌شود، اضافه کرد: به هر حال دولتی‌ها قبول دارند که پول‌ها در جای دیگر به غیر از مسکن مهر هزینه شده است پس مجلس بر این موضوع تاکید دارد حال که دولتی‌ها این موضوع را پذیرفته‌اند چرا باید هزینه‌ مازاد را متقاضیان خلاف متن قرارداد پرداخت کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: قطعا با توافقی که در جلسه بعدی در کمیسیون عمران انجام شود، دیگر هیچ افزایش قیمتی شامل حال متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پرند و پردیس نخواهد شد.

ارسال نظرات