یک کارشناس امور زنان:

مطالبات معاونت امور زنان ریاست جمهوری با مطالبات زنان ارزشی جامعه در تناقض است

یک کارشناس امور زنان با انتقاد از بی توجهی معاونت امور زنان ریاست جمهوری به مشکلات اساسی حوزه زنان گفت: متأسفانه باید گفت مطالبات و دغدغه‌های معاونت امور زنان با دغدغه‌های زنان ارزشی جامعه در تناقض است.
کد خبر: ۸۶۱۹۵۷۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ، خدیجه خادم صادق با بیان اینکه از آغاز دولت یازدهم تا کنون عملکرد مثبتی در جهت پیشبرد اهداف حوزه زنان شاهد نبودیم، گفت: به اعتقاد بنده معاونت امور زنان در دو سال اخیر نتوانسته هیچ مشکلی را از جامعه زنان کشور حل کند.

وی ادامه داد: ما با آرمان‌های مقدسی که به خاطر آنها جنگیدیم به پای صندوق‌های رأی می‌رویم تا آرمان‌های مقدس دینی ما حفظ شود اما متأسفانه تا کنون ندیدیم که هیچ مشکلی حل شود به عنوان مثال در زمینه پوشاک هم اکنون شاهد هستیم که شخصیتی را که باید به یک زن بدهند توجهی به آن ندارند و بیشتر زن را در معرض سقوط شخصیت قرار می‌دهند.

این کارشناس امور زنان تصریح کرد: باید مسئولان امور زنان پاسخ دهند که بودجه ها صرف چه کاری می‌شود و چه کار ریشه‌ای برای حل مشکلات انجام داده‌اند شاید کارهای حاشیه‌ای زیادی انجام شده باشد اما این اقدامات نه تنها در حوزه زنان مؤثر نیست بلکه ممکن است به مشکلات دامن نیز بزند.

خادم صادق افزود: زن محور اصلی یک جامعه است و باید همیشه حرف برای گفتن داشته باشد اما هم اکنون اینگونه نیست.

وی گفت: مطالبات معاونت امور زنان ریاست جمهوری با مسیر و مطالبات زنان ارزشی دغدغه‌مند جامعه متفاوت است و آن چیزی را که انتظار داشتیم محقق نشده است مشکلاتی مانند بیمه زنان خانه‌دار و مشکلات زنان سرپرست خانوار هنوز حل نشده است و این موضوعات اثرات سوئی را بر جامعه دارد.

ارسال نظرات