صبح امروز مسابقه دو 3200 متر کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با حضور کارکنان این تیپ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۵۵۲
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

 بوشهر، به گزارش خبرگزاری بسیج ازسردار محمحدتقی صفری صبح امروز در مراسم برگزاری این مسابقه، با اشاره به برنامه های تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر در زمینه ورزش، اظهار کرد:امسال اولویت تربیت بدنی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر ارتقاء آمادگی جسمانی کارکنان بوده و در همین رابطه هم برنامه‌های خوبی داشته است.

صفری با بیان اهمیت ورزش در سلامتی جسم و روان ادامه داد: گسترش و نهادینه‌سازی ورزش بخصوص ورزش‌های دفاع شخصی اولویت برنامه‌های ما در طول سال است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت جسم و روان می‌تواند پیشرفت‌های چشم‌گیری به همراه داشته باشد، افزود: اهمیت ورزش از دیدگاه و منظر مقام معظم رهبری چنان است که آن را در کنار تحصیل و تهذیب آورده و بر آن تاکید فراوان می‌کند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، تصریح کرد: آمادگی جسمانی یکی از این مولفه‌ها است که نیروهای رزمنده در صورت دارا بودن قوای جسمانی نیرومند می‌توانند در جبهه های نبرد بردشمنان با قدرت مضاعفی حضور پیدا کنند.

صفری با بیان اینکه پرورش روح و جسم وظیفه‌ای همگانی است، افزود: سلامت جسم و روان اساس توسعه نیروی انسانی است و جامعه سالم می‌تواند با برداشتن موانع به اهداف خود دست پیدا کند.

در این مسابقه که به عنوان تست آمادگی جسمانی نیز بود کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر مسیر منطقه ویژه اقتصادی تا تیپ را به رقابت پرداختند./ انتهای پیام

ارسال نظرات