خبرهای داغ:
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت:
سردار باقرزاده به تشییع شهیدان تازه تفحص شده در استان فارس اشاره و اظهار کرد : مردم رشید و با صفای استان فارس فردا از شهدای عزیزی که امروز به کشور بازگشتند استقبال خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۱۹۵۳۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار سید محمد باقرزاده در حاشیه استقبال از پیکر 93 شهید دوران دفاع مقدس در مرز شلمچه  تشییع شهیدان تازه تفحص شده در استان فارس اشاره و اظهار کرد : مردم رشید و با صفای استان فارس فردا از شهدای عزیزی که امروز به کشور بازگشتند استقبال خواهند کرد.

وی افزود : این استقبال از ابتدای شهر نورآباد ممسنی آغاز و به شهرهای دیگر ادامه خواهد داشت.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت:  پیکرهای این شهدا در سه ماه اخیر در مناطق عملیاتی فاو – مجنون – شرق دجله و زبیدات پیدا شدند که مربوط به عملیات والفجر ۸-خیبر –بدر –محرم و والفجر یک می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه هویت شهدا تاکنون شناسایی نشده است تصریح کرد : این مهم پس از تشییع باشکوه که در استان فارس برنامه ریزی شده در تهران انجام خواهد شد و قبل از پایان سال کیفیت تدفین شهدا مشخص خواهد شد که در کجا باید خاک‌سپاری شوند.

سردار باقرزاده تصریح کرد : با توافقی که با کشور عراق صورت گرفت موانع مربوط به تفحص در جزیره‌ام الرصاص و ۸ جزیره دیگر که در اروند هستند برطرف شده و این امکان برای ما به وجود آمده که برای اولین بار از جزیره‌ام الرصاص برای کاوش پیکرهای شهداء به‌صورت سازمان یافته کار را آغاز نماییم و تفحص در جزایر اروند را انجام دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها