رییس کانون مداحان و شاعران آیینی چهارمحال و بختیاری، حضور پرشور، حماسی، حداکثری و با بصیرت در انتخابات را بزرگترین شکست برای دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد.
کد خبر: ۸۶۱۹۴۵۹
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مشترک و صمیمی مسئولین هیئات مذهبی و کانون مداحان وشاعران آیینی استان برگزار شد.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان در این نشست، شهادت مظلومانه عالم مجاهدآیت الله شیخ باقرالنمر(ره)را به پیشگاه با عظمت حضرت اباصالح المهدی(عج)، مقام معظم رهبری، مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان تسلیت گفت.

حمیدرضا توسلی ادامه داد: جرم علامه شهید شیخ نمر باقر النمر، تلاش برای احقاق حقوق شیعیان مظلوم عربستان به شیوه مسالمت آمیز بود.

وی در ادامه به رسالت هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آیینی اشاره کرد و گفت: از مهمترین رسالت های هیئات مذهبی، مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعران آیینی تعمیق معنویت و فرهنگ اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم در جامعه است.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به جذب هزاران جوان و نوجوان عاشق اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مساجد و مراکز دینی و فرهنگی، اهمیت برپایی محافل و مجالس مذهبی را یادآور شد و گفت: هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آیینی بعنوان پرچمداران اسلام ناب باید در بصیرت‌‌افزایی، ارتقاء سطح معرفت دینی، سیاسی و نیز دشمن شناسی گام های بلندتری را بردارند.

رابط خانه مداحان استان افزود: برپایی مجالس مذهبی، دعوت از علمای ولایتمدار و بصیر و نیز مداحان دشمن شناس، رشد و تعالی معنوی واخلاقی جامعه را افزایش خواهد داد.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان خنثی سازی توطئه های استکبار را از رسالت ویژه هیئات مذهبی ،شاعران آیینی و مداحان دانست و با اشاره به اختلاف افکنی دشمن بین مسلمین ادامه داد: دشمنان برای اسلام هراسی از همه ابزارها استفاده می کنند.

وی به قدرت اسلام ناب و گرایش مردم جهان به کتاب آسمانی قرآن اشاره کرد و افزود: ذاکرین مکتب اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام در انتخاب اشعار و محتوا باید دقت داشته باشند تا دشمن قادر نباشد از آن به‌ عنوان حربه‌ای علیه مسلمانان استفاده کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انتخابات اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: حضور پرشور، حماسی، حداکثری و با بصیرت در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برای دشمنان انقلاب اسلامی، بزرگترین شکست محسوب می شود.

توسلی گفت: از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مجلس خبرگان رهبری تعیین‌ كننده ترین و مهمترین ركن از اركان انقلاب اسلامی ایران است.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، خیر مقدم گویی و ارائه گزارش توسط عبدالله نیکبخت رییس شورای هیئات مذهبی استان و نیز سخنان محسن تقی پور، کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی استان پیرامون راه اندازی جلسات شبکه تبلیغ و امورات اجرایی هیئات مذهبی و کانون مداحان وشاعران آیینی استان از دیگر برنامه های این نشست بود.

ارسال نظرات