رزم ما در سوریه جنگ اعتقادی اسلام است

سردار رستمیان حضور رزمندگان در کشورهای به ستم کشیده را در راستای تحقق اعتقادات مسلمانان دانست و جنگ با ظالمان را نبرد اعتقادی خواند.
کد خبر: ۸۶۱۹۴۱۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
 خبرگزاری بسیج مازندران،  فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران با یادآوری مقطع کنونی   کمک و دفاع از نهضت آزادی بخش ملل ازادیخواه گفت:  در راستای استراتژی  حمایت از مظلومان جهان و تحقق خواست حضرت امام (ره)  مبنی بر محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار رزمندگان اسلام در هر نقطه ای حضور یافته و با عوامل استکباری و ظلم به جهاد می پردازند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمیان امنیت بخشی برای کشور جمهوری اسلامی را از دیگر علل حضور رزمندگان ما در کشور های مورد تهاجم ظالمان خواند و اظهار کرد: قصد داعش از اشغال سوریه، و عراق فروپاشی کشورهای مسلمان  و ورود لطمه به مرکز هسته ای  و جبهه مقاومت است لذا  از نقاط دور بایست امنیت کشور اسلامی را ایجاد کنیم.
 سردار عملیاتی لشکر پر افتخار و ظفر مند مازندران  از برنامه 40 روزه دشمن در قالب تکفیری و داعش  برای تاسخیر سوریه یاد کرد و افزود:  دشمن با حمله به سوریه تصمیم داشت 40 روزه این کشور را تصرف کند اما  رزمندگان غیور اسلامی ما به حمایت مظلومان شتافته  و خیال دشمن را باطل کردند.
 وی با بیان اینکه  اکثریت مذهبی سوریه را اهل تسنن شکل می دهند به باز خوانی ریشه ای اعتقادات آن مردم پرداخت و گفت: مستضعفین سوریه علی رغم گرایش ظاهری 70 درصدی به آن مذهب،   نشان دادند با بهره گیری از  اسماء ائمه(ع) در تعیین نام فرندانشان، قلبا به ائمه اطهار(ع)  ارادت داشته  که این اوضاع، موید پذیرا بودن مذهب تشییع در نزد پیشینیانشان بود که بر اثر فشارهای سیاسی در گذر تاریخ و اعمال برخورد حکومت های  سوری و منطقه ای  به تسنن ظاهری روی آوردند.
رستمیان مقابله با استکبار جهانی را از اهداف حمایتی رزمندگان اسلام  در سوریه برشمرد و ادامه داد: استکبار برای انتفاع خود به دنبال تغییر سوریه بعنوان پایگاه غربی بود لذا با توجه به اینکه آنجا پایگاه اسلام است برای حفظ و ماندگاری ان  ضرورت دارد در سوریه حاضر شده و از مظلومان دفاع کنیم.
سردار سپاه مازندران مقابله اسلام ناب با اسلام تکفیری، افراطی و امریکایی را از عوامل دیگر حمایتی رزمندگان ما در دفاع از ستم دیدگان سوری خواند و یادآور شد: اروپا و امریکا از اسلام ساختگی و اسلام مروانی و اموی حمایت می کنند اما ما از اسلام ناب محمدی و علوی حمایت داشته و به یاری مظلومان می شتابیم.
سردار  رستمیان منت خداوند بر رزمندگان مومن و غیرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران را از دیگر مواهب حضور در سوریه دانست و گفت:  خداوند رزمندگان ما را پس از آزمودن های متعدد  برای حضور در سوریه انتخاب کرد تا زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی(عج) باشیم و این عزت و افتخار نصیب ما ست که در بین ملل مسلمان در عرصه جهاد و ایمان بالاتر هستیم  و بشکرانه خداوند منان مردم آن کشور ها هم  بخوبی پذیرا ما شدند.
 وی نیاز مردم و رزمندگان سوری به فرمانده ای غیور و مبارز را از دیگر علل ضرورت حضور ما در آن کشور خواند و اظهار کرد: همه نیروهای سوری قائلند  فرماندهی  نیروهای جهادی شان را  ما بعهده بگیریم.
 رستمیان  سوریه را نمایشگاه قدرت و عزت ایرانیان مومن  دانست و خاطر نشان ساخت: قدرت جمهوری اسلامی در دفاع از مظلوم و نبرد با ظالمان  اقتدار  و عزت مدافعان  حرم را  حکایت دارد به نوعی که سوری ها  و لبنانیها به زبان خود اذعان می دارند« رزمندگان بسیجی و پاسدار جمهوری اسلامی ملائک هستند. »

وی  گفت : وقتی دشمن قصد داشت سوریه را 40 روزه به پایگاه خود تبدیل کند  حضور ما باعث شد تا پس از 5 سال نتواند به خواستش برسد و مجبور گردید دست از گزینه نظامی بردارد و راه حل سیاسی را پیشنهاد دهد.
فرمانده لشکر عملیاتی25کربلا  تدابیر رهبری در امورات جهان اسلام را  موجب احترام ویژه سوری ها خواند و  انتقال فرهنگ  اسلامی ایرانیان را از عوامل موفقیت و پذیرش رزمندگان دانست و بیان کرد:  پرچمداری  رزمندگان در سوریه موجب تقویت جبهه انقلاب اسلامی و مقاومت است و توفیقات ما هم با حمایت بیش از انتظار خانواده های رزمکندگان حاصل می شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار