شهردار بهاباد با تاکید بر اهمیت توجه به پیشرفت و توسعه شهری بهاباد، از اجرای ۴ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۳۴ میلیارد ریال در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۹۴۰۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: محمدمهدی‌ خانی‌زاده از اجرای 4 طرح عمرانی توسط شهرداری بهاباد  از ابتدای امسال با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

شهردار بهاباد گفت: ساخت میدان شهدای شهر بهاباد یکی از این طرح‌هاست که این پروژه در مراحل پایانی کار و نصب مبلمان شهری قرار گرفته است.

وی از احداث خیابان 22 بهمن که شهرک ولیعصر و خیابان امام و بلوار جانباز را به خیابان "ملاعبدالله بهابادی" متصل می‌کند خبر داد و گفت: با احداث این خیابان  30 درصد از بار ترافیکی خیابان امام کاهش می‌یابد.

شهردار بهاباد همچنین از آسفالت باند دوم کمربندی شهید رفیعیان بهاباد خبر داد و گفت: این باند به طول 3 کیلومتر در حال اجراست که نیمی از آن آسفالت شده و بقیه تا پایان سال آسفالت می‌شود.

خانی‌زاده خاطرنشان کرد: بهسازی و زیباسازی پارک کوثر و طوبی هم از دیگر طرح‌های شهرداری بهاباد است که در حال اجرا قرار گرفته و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از این طرح‌ها باشیم. 

وی خدمت‌رسانی به مردم را اولویت شهرداری بهاباد دانست و افزود: خدمت‌رسانی به مردم و اجرای دقیق و با کیفیت پروژه‌های عمرانی از اساسی‌ترین برنامه‌های شهرداری بهاباد به شمار می‌رود.

 

ارسال نظرات