مدیرکل غله گلستان در خصوص انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر معدوم‎سازی 30 هزار تن گندم در سیلوی مالاشیخ گفت: این خبر کذب محض است.
کد خبر: ۸۶۱۹۳۴۳
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، رمضانعلی ریاحی اظهار کرد: اداره کل غله استان گلستان حدود 22 هزار تن گندم در اختیار صاحب سیلوی مالاشیخ قرار داد که حدود پنج الی 10 تن گندم در اثر نفوذ باران آسیب دیده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل غله گلستان شاکی است و صاحب سیلو متهم، تصریح کرد: جالب است که متهم پرونده اکنون مدعی شده و مطالب کذب خود را به جای حضور در دادگاه و مراجع قضایی از طریق برخی فضاهای مجازی اعلام می‎کند.

 

متهم برای پنهان کردن حقیقت دست به هیاهو زده است

مدیرکل غله گلستان با اشاره به اینکه تخلفات صاحب سیلو توسط دادستان و مراجع قضایی در حال پیگیری است، افزود: مستندات لازم را به دادگاه ارائه کردیم و همه کارها زیرنظر مراجع قانونی پیگیری می‎شود.

ریاحی با اشاره به اینکه حکم جلب متهم پرونده از سوی مراجع قضایی اخذ شده است، بیان داشت: تاکنون اخطاری که از سوی دادستان به صاحب سیلو مالاشیخ ارائه شده اما ایشان برای بیان اظهارات خود به دادگاه مراجعه نکرده است.

وی با اشاره به اینکه وقوع هرگونه تخلف یقینا پیگرد قانونی در پی خواهد داشت، اظهار کرد: صاحب سیلو مالاشیخ ضمن اینکه رقم بزرگی کسری دارد باید پاسخگوی تخلفات باشد ایشان برای اینکه تخلف خود را لاپوشانی کند دست به هیاهو زده تا پشت حقیقت پنهان شود.

 

انتشار شایعات دور از صداقت و رسالت حرفه‎ای رسانه است

مدیرکل غله گلستان انتشار شایعات و اخبار کذب را دور از صداقت و رسالت حرفه‎ای رسانه خواند و گفت: رسانه‎ها نباید هر مطلب یا موضوعی که می‎شنوند بدون پیگیری از مراجع ذی‎صلاح منتشر کنند و بر شایعات دامن بزنند.

ریاحی بیان داشت: هر تخلفی که از سوی رسانه بر اساس شایعات صورت بگیرد قابل پیگیری است و حتما با انتشار مطالب کذب برخورد جدی خواهیم داشت.

منبع: مشرق
ارسال نظرات