آل سعود عامل نظام سلطه و تفرقه است

آل سعود به عامل تفرقه در بین امت اسلامی تبدیل شده است و عملا به نیابت از نظام سلطه در سطح جهان اسلام دست به تفرقه افکنی و کشتار مسلمانان می زند.
کد خبر: ۸۶۱۹۲۵۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امروز دشمن با شیعه انگلیسی هم کاری ندارد ‌بلکه از آن به هر وسیله‌ای حمایت می‌کند، در خیابان‌های لندن ذبح مرغ و گوسفند به‌دلیل ترویج خشونت در جامعه ممنوع است، پس چطور به شیعه انگلیسی اجازه قمه‌زنی و زنجیرتیغی‌زنی داده و از آنها حمایت می‌کنند

حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم محکومیت اقدام آل سعود در به شهادت آیت الله النمر در آستانه امامزاده قاسم بابل با بیان اینکه آل سعود نقاب نفاق را از چهره خود برداشته است، گفت: آل سعود به عامل تفرقه در بین امت اسلامی تبدیل شده است و عملا به نیابت از نظام سلطه در سطح جهان اسلام دست به تفرقه افکنی و کشتار مسلمانان می زند.

رسایی با اشاره به شهادت شهید نمر خاطرنشان کرد: شهید نمر از شیعیان و دوست‌داران انقلاب و مردم ما و از سربازان واقعی مقام معظم رهبری بودند که آل‌سعود ملعون بعد از شهادت وی کلیپی را در فضای مجازی پخش کرد که این شهید از سوریه و بشار اسد انتقاد کرد.

وی یادآور شد: اگر شهید نمر ضدانقلاب اسلامی و ایران بود که توی آل سقوط آن را شهید نمی‌کردی، مگر شاه ملعون و پدرش که تحت حمایت آمریکا بودند، شیعه نبودند و به زیارت امام رضا (ع) نمی‌رفتند ولی چون اسلام استکباری داشتند و به ضرر آنها نبود، از آنها حمایت می‌شد.

رسایی ادامه داد: امروز دشمن با شیعه انگلیسی هم کاری ندارد ‌بلکه از آن به هر وسیله‌ای حمایت می‌کند، در خیابان‌های لندن ذبح مرغ و گوسفند به‌دلیل ترویج خشونت در جامعه ممنوع است، پس چطور به شیعه انگلیسی اجازه قمه‌زنی و زنجیرتیغی‌زنی داده و از آنها حمایت می‌کنند

وی اضافه کرد: چون این تشیع ظلم‌ستیزی ندارد، به او امکانات و شبکه می‌دهد و این کار آنها پیام دارد، اگر حسینی که در گذشته شیعه اتفاق افتاده با مهدویت و انتظار پیوند بخورد، حال و امروز مومن را شکل می‌دهد.

رسایی اضافه کرد: اسلام ناب محمدی برای استکبار و ظلم قابل پذیرش نیست لذا حتی یک شیعه مبارز را تحمل نمی‌کنند بعد از اقدام به ترور و زندانی او را سر می‌برند، در نیجریه نیز که تنها دو قبیله شیعه بودند فردی به‌نام زکزاکی در ایران به تحصیل می‌پردازد و در رکاب رهبر انقلاب به کشور برگشت و توانست طبق آمار غیررسمی ۱۲ میلیون و آمار رسمی هشت میلیون نفر را شیعه کند و شش فرزند خود را در راه اسلام واقعی فدا کند، این‌ها شاگردان انقلاب ما هستند که همه دنیا را بیدار کردند.

رسایی بیان کرد: اینکه امام راحل فرمودند اگر ما از آمریکا، صدام، اسرائیل و قدس بگذریم، از آل‌سعود نمی‌گذریم برای این نیست که امام جنایات آنها را نادیده گرفته است بلکه به این سبب است که آل‌سعود متولی اسلام کثیف آمریکایی است و با لباس اسلام، با پول و قدرت جامعه اسلامی در حال خفه کردن مسلمانان است، در حالی که دو جایگاه مهم ظلم‌ستیزی یعنی کعبه و حرم رسول خدا (ص) در آنجا است

.

وی تأکید کرد: عده ای با پز ملی گرایی در فضای مجازی، جریان راه انداخته اند که چرا ما باید برای یک روحانی سعودی مراسم یادبود بگیریم در حالی که حمایت از شهید نمر، زکزاکی، حسن نصرالله، بشار اسد عین ملی‌گرایی حقیقی و مطابق با قرآن و مکتب حسین (ع) است

.

رسایی در پایان گفت: کسانی که مدعی هستند چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است در کجای قرآن و روایت آمده است، آیا غیر از این است که این همان شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران است، این افراد پُرمدعی کجایند که داعش به مرزهای ما رسیده، از میهن خود دفاع کنند.

وی تقابل با انقلاب اسلامی و بیداری در جهان اسلام را از دیگر وظایف آل سعود به نیابت از نظام صهیونیست و سلطه بین المللی دانست و افزود: متاسفانه علی رغم اقدامات جنابتکارانه آل سعود، دستگاه دیپلماسی کشور در مواجهه با این کشور بسیار ضعیف عمل کرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انفعال در دستگاه دیپلماسی کشور، تصریح کرد: انفعال سیاست خارجی دولتی که مهمترین اقدام دیپلماتیک در آن، لبخند در برابر نظام سلطه است، رفتار متقابل و گستاخانه رژیم جنایتکار آل سعود را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: در طی دو سال گذشته رد پای روشن رژیم آل سعود در منطقه علیه منافع ملی کشور و وحدت جهان اسلام دیده می شود.

حجت الاسلام رسایی به انفجار ترورسیتی توسط عمال آل سعود در مقابل سفارت ایران در بیروت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از اقدام تروریستی وابستگان به آل سعود و به شهادت رساندن دیپلمات های ایران در دو سال قبل در لبنان تا تجاوز دو مامور سعودی به دو نوجوان ایرانی در جده و کشتار قریب به پانصد زائر ایرانی در حج امسال در کنار عدم صدور ویزا برای وزیر ایران پس از این جنایت، شاهد انفعال و ضعف در دستگاه دیپلماسی کشور بودیم.

وی افزود: آیا این ضعف دستگاه دیپلماسی کشور نیست که آقای ظریف بعد از جنایت منا با واسطه قرار دادن پادشاه کشور کوچک کویت در کنار او زانو بزند تا وزیر بهداشت دولت یازدهم نه از طریق ایران بلکه از طریق یک کشور حاشیه خلیج فارس وارد عربستان شود؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت آل سعود از گروههای تروریستی در عراق، سوریه و لبنان اظهار داشت: قتل عام هزاران مسلمان بی گناه و حضور مستقیم آل سعود در کشتار مردم مسلمان و بی گناه یمن، سندی دیگر از جنایات حکومت آل سعود را در کنار جنایات گروهکهای تروریستی در عراق و سوریه به نیابت از این رژیم وهابی صهیونیستی نشان داد.

وی به جنایت رخ داده در نیجریه با حمایت آل سعود علیه شیعیان اشاره کرد و گفت: پس از جنایت بزرگ علیه شیعیان نیجریه و حمایت کامل آل سعود از این اقدام، رژیم جنایتکار سعودی به اعدام رهبر شیعیان این کشور دست زد اما متأسفنه وزارت خارجه دولت یازدهم در مقابل این جنایت ها تنها به محکوم کردن این جنایات بسنده کرد.

حجت الاسلام رسایی خشم مردم را علیه آل سعود ناشی از ضعف برخورد دولت یازدهم با این مسائل دانست و تاکید کرد: با انفعال دولتی که مهمترین اقدام دیپلماتیک در آن، لبخند در برابر نظام سلطه است، فوران خشم فروخورده مردم را در حمله به دفاتر نمایندگی های سیاسی عربستان در کشور شاهد بودیم.

وی حمله به دفاتر نمایندگی سیاسی عربستان در کشور را اقدامی ناشایست دانست و خاطرنشان کرد: نباید مردم برای رفتارهای غیر دیپلماتیک و احساسی مورد ملامت قرار گیرند بلکه مقصر اصلی در این حادثه دولتی است که اسیر رفتارهای دیپلماتیک غیر انقلابی و منفعلانه گردید.

مدیر مسؤول هفته نامه نه دی با بیان این مطلب که دولت ایران می بایست زودتر از عربستان دست به اخراج سفیر این کشور می زد، تاکید کرد: در مقابل برخورد ضعیف وزارت خارجه با موضوع اعدام شیخ النمر، وزیر امور خارجه آل سعود پس از حمله جمعی از افراد به دفاتر نمایندگی عربستان در کشور، روابط دیپلماتیک عربستان با ایران را قطع و دیپلمات های ایرانی را اخراج کرد.

وی ادامه داد: متأسفانه حتی پس از اقدام عربستان دراخراج سفیر کشورمان در این کشور، دولت یازدهم حتی مرسوم ترین عرف دیپلماتیک یعنی اخراج متقابل دیپلمات های سعودی را بلافاصله اعلام نکرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ دشمنان در کشور، تصریح کرد: خطر نفوذ عوامل استکبار جهانی در ارکان تصمیم گیری کشور به معنای انجام اصلاحات آمریکایی در کشور و دور شدن از مواضع اصولی و انقلابی و ترویج اسلام آمریکایی است.

وی افزود: اگر در میان مسؤولان افرادی بی تقوا، دنیا طلب و ترسو باشند به راحتی تحت تأثیر عوامل نفوذی دشمن قرار می گیرند و خطر انحراف در انقلاب را با فتنه سازی پدید می آورند.

حجت الاسلام رسایی به فتنه ۸۸ و نقش عوامل نفوذی در کشور در نقش آفرینی در این فتنه پرداخت و اذعان کرد: بسیاری از افرادی که دارای سوابق درخشان در مدیریت های کلان کشور بودند، به دلیل دنیا طلبی با قرار گرفتن در دام فتنه به زمین خوردند.

وی به نقش ولایت فقیه در مقابله با فتنه ۸۸ و روشنگری در سطح جامعه اشاره و تصریح کرد: مهمترین عاملی که برابر نفوذ دشمنان ایستادگی می کند، پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و تبعیت کامل از دستورات ایشان است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس به دو انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و گفت: فتنه آینده به این جهت فتنه اکبر نامیده می شود که عملیات خود را برای فرو ریختن ستون اصلی نظام یعنی ولایت فقیه و از بین بردن اعتقاد مردم به این رکن رکین متمرکز کرده است.

وی ادامه داد: آنچه که اهمیت انتخابات خبرگان رهبری را بیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم جلوه می دهد، نقش و جایگاه این مجلس در خصوص ولایت فقیه است.

وی با تأکید بر اینکه مردم منتظر هجمه جریانی که از آز آرمان ها پشیمان است بر شورای نگهبان باشند، یادآور شد: امروز دشمن خبرگان را هدف قرار داده است.

رسایی گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که اگر مجلس را کنترل و دولت را هم تحت اختیار بگیرد فایده نارد چون می‌داند تنها جایگاه غیر قابل نفوذ، جایگاه ولایت‌فقیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها