محمدی از حضور دو کشتی‌گیر این استان در اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان خبر داد
کد خبر: ۸۶۱۹۲۴۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰

خبرگزاری بسیج ، مرکزی : گروه ورزشی

عباس محمدی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی نوجوانان و جوانان و دومین مرحله در رده سنی بزرگسالان با حضور دو کشتی گیر از استان مرکزی در تهران آغاز شد.

وی تصریح کرد: علی فراهانی و امیر صابری دو کشتی‌گیر استان مرکزی به همراه دیگر ورزشکاران دعوت شده از  13 دی ماه تمرینات خود را زیر نظر مربیان در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون آغاز کردند.

به گفته وی، جلال عسکری، داود رخش‌خورشید و محسن کاوه به ترتیب سرمربی تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هستند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه این اردو تا 24 دی ماه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: مسابقات قهرمانی جهانی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اردیبهشت 95 در تهران برگزار می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کارگاه استعدادیابی اسکواش بیان داشت: این کارگاه با حضور سه مربی استان مرکزی در تهران تشکیل شد.

محمدی گفت: سوسن طوفانی و شیوا تجویدی به همراه وحید فتحی مربیانی از استان مرکزی هستند که در کنار مربیان سایر استان‌ها در این کارگاه حضور یافتند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری هفته دوم لیگ پیشکسوتان زورخانه‌ای اراک بیان کرد: این مسابقات با قهرمانی تیم سالار شهیدان به کار خود پایان داد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: در این مسابقات تیم‌های سهند و سالار شهیدان در زورخانه متقین اراک با یکدیگر به پیکار پرداختند که در پایان تیم سالار شهیدان با 11 امتیاز مغلوب تیم سهند 15 امتیازی شد
ارسال نظرات