خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قدس گفت: امروز برخی به دنبال این هستند که راه و اصول امام راحل را تحریف کنند و دشمن نیز در همین رابطه به دنبال انجام خواسته های خود به دست خود فروختگان داخلی بوده که مصداق همان نفوذ است.
کد خبر: ۸۶۱۹۲۲۵
|
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار فیاض الهیاری در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان قدس اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که ما باید پیگیرانه آن را انجام دهیم ایجاد و برگزاری برنامه هایی در جهت حفظ و حراست ازانقلاب و دستاورد های انقلاب است.

وی افزود: برخی ادارات در سطح شهرستان اندکی در مراسمات ملی مذهبی حضور کمرنگی دارند و در برخی موارد در زمان فرا رسیدن این ایام کمترین آذین بندی را دارند که این مهم از دید مردم پنهان نمانده و در برخی گفتگو های حضوری مردم این را به ما انتقال داده اند که در این خصوص نیز ادارات بهتر است اندکی بیشتر پیگیر باشند تا زحماتی که توسط این ادارات کشیده می شود مغفول نماند.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان قدس سپاه سیدالشهدا استان تهران در ادامه گفت: دشمن امروز با ترفند های مختلفی به دنبال ایجاد کردن خلل در روند رشد انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما مردم در مقابل این ترفند ها و فتنه ها از همان اغاز انقلاب و تا هم اینک ایستادگی کرده  و هیچگاه دشمنان نمی توانند به خواسته های خود برسند اما ما در همه حال باید اماده باشیم.

الهیاری عنوان کرد: امروز دشمن هوشمندانه به دنبال خلل ایجاد کردن در انقلاب است و این اقدام هوشمندانه را در قالب نفوذ می توان گنجاند چرا که امروز دشمن کارهایی را که خود نتوانسته به آن دست پیدا کند با استفاده از برخی افراد در داخل به نتیجه برساند.

 فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان قدس تصریح کرد: دهه فجر زمان مناسبی برای تبیین هرچه بیشتر راه  و اصول معمار کبیر انقلاب است چرا که امروز برخی افراد چه در داخل و چه در خارج به دنبال تحریف اصول و راه امام (ره) هستند .

ارسال نظرات