رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گفت: یادواره شهدای شاخص دانش‌آموزی و فرهنگی 14 بهمن‌ماه در سوادکوه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۶۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یوسف موسوی‌شیخ در جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد گرامی‌داشت دهه‌فجر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌‌شمالی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به تعبیر امام راحل، آغاز حکومت الله بر جهان است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تلاش و فداکاری و شجاعت امام راحل و تبعیت ملت از ایشان و خون شهدای انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است و ما باید حافظ آن باشیم.

وی با بیان اینکه ادارات و نهاد‌های مختلف فرهنگی در کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد گرامی‌داشت دهه‌فجر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی نقش مهمی در نمایش هنرمندانه رسالت‌های انقلاب اسلامی و آشنایی نسل جوان با آن دارند، افزود: تزیین شهری و ادارات و نهاد‌ها، دیدار با خانواده ایثار‌گران و نواختن زنگ انقلاب بخشی از فعالیت‌های کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد دهه‌فجر سوادکوه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی از برگزاری نمایشگاه خوش‌نویسی و نقاشی هنرمندان سوادکوه در دهه‌فجر امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه خوش‌نویسی و نقاشی با همکاری هنرمندان و خوش‌نویسان فعال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اجرایی می‌شود و برگزاری مسابقه نقاشی، نمایشگاه کتاب، ایستگاه مطالعه در مراکز پر‌تردد و مسابقه کتاب‌خوانی نیز از برنامه‌های دیگر ما خواهد بود.

موسوی از حضور راویان فجر و تبیین انقلاب اسلامی در سطح مدارس سوادکوه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد و بیان داشت: یادواره شهدای شاخص دانش‌آموزی و فرهنگی 14 بهمن‌ماه در سوادکوه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: برگزاری نشست‌های روشن‌گری و بصیرتی و دعوت از سخنرانان و حامیان خارجی انقلاب اسلامی نیز از برنامه‌های دیگر کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد گرامی‌داشت دهه‌فجر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در دهه‌فجر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها