رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر عنوان کرد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با اشاره به هراس آل‌سعود از رهبران شیعه در جهان، گفت: اعدام آیت‌الله النمر پایه‌های سلطنت آل‌سعود را لرزاند و نابودی آنها را رقم می‌زند.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۵۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹



خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمد بابایی با بیان اینکه اعتراضات آیت‌الله النمر به اعمال سیاست‌های تبعیض‌آمیز طائفه‌ای سازمان‌یافته و منظم به‌ویژه در مناطق شرقی عربستان در دو منطقه الاحساء و القطیف بود، اظهار کرد: آل‌سعود و حکومت وهابی عربستان با تبلیغ ایدئولوژی وهابی به‌عنوان خاستگاه اصلی تولید خشونت و تروریسم در منطقه و سطح بین‌المللی فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: با پشتیبانی مالی عربستان سعودی گروه‌های تکفیری مانند جیش‌الاسلام، جبهه‌ النصره، احرارالشام و در رأس همه آنها گروه وحشی داعش به قتل‌عام مردم می‌پردازند و به زن و کودک و پیر و جوان و نوامیس مردم رحم نمی‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با بیان اینکه شیوه اعتراضات آیت‌الله النمر مسالمت‌آمیز بوده است، تصریح کرد: اما این عالم بزرگوار از سوی آلسعود به‌عنوان تروریست اعدام شد و همه آزادیخواهان نیز به جنایت رژیم منحوس آلسعود واکنش نشان دادند.

* آیت‌الله النمر، شهادت خود را به محبان اهل‌بیت (ع) مژده داد

این مسئول با اشاره به اینکه آیت‌الله النمر از روحانیون مبارز در راه عدالت اجتماعی بود و با فاصله طبقاتی حاکم بر عربستان مخالفت می‌کرد، افزود: او برای حمایت از حقوق مشروع و پایمال شده شیعیان با حکم اعدام روبهرو و وقتی از صدور چنین حکمی باخبر شد، به طرفداران و محبان اهل‌بیت (ع) در اقصی نقاط جهان مژده داد و خداوند را برای سرنوشتی که برای او مقدر داشته، شکر کرده است.

بابایی با بیان اینکه روحیه عاشقان حسینی (ع) در مواجهه با شهادت همین است و آنها کشته شدن در راه خدا را بهترین مرگ می‌دانند، افزود: با توجه به آموزه‌های قرآن، همین منطق و نگاه به مرگ سفارش شده و قرآن کسانی‌ که در راه خدا کشته می‌شوند را زنده و روزی‌خور درگاه خدا معرفی می‌کند.

* عربستان از رهبران شیعه در جهان هراس دارد

عضو شورای اداری بهشهر، علت شهادت آیت‌الله النمر را هراس عربستان از رهبران شیعه در جهان دانست و درباره عواقب اعدام این روحانی برجسته شیعی برای عربستان و عوامل استکبار، گفت: اعدام آیت‌الله النمر پایه‌های سلطنت آل‌سعود را لرزاند و نابودی آنها را رقم می‌زند، چرا که امام خمینی (ره) درباره شهادت یارانش فرمود: بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود، لذا با اعدام آیت‌الله النمر بیداری شیعه و سنی در عربستان رقم می‌خورد و نهضت مبارزه را به‌همراه دارد و نابودی عربستان را رقم می‌زند.

* پیام خون شهید آیت‌الله النمر، ادامه مبارزه تا پیروزی است

این مسئول با اشاره به اینکه پیام خون شهدای کربلا بیداری مردم کوفه و شام بود، خاطرنشان کرد: پس از نهضت عاشورای حسینی (ع) قیام‌های متعددی در مدینه، کوفه و شام و دیگر ممالک اسلامی به‌راه افتاد و جانیان عاشورا به‌سزای اعمال ننگین خود رسیدند، پیام خون شهید آیت‌الله النمر به مجاهدان راه حق ادامه مبارزه تا پیروزی کامل است.

بابایی بیان کرد: آزادی حرمین‌شریفین نیاز به خون دارد و هر خون به‌ناحق ریخته‌ای بهمعنای ادامه مبارزه تا تحقق پیروزی کامل است.

* عربستان با اعدام آیت‌الله النمر، خود را بدنامتر کرد

وی درباره نقش روحانیت در ایجاد وفاق در دنیای اسلام، ادامه داد: همه بزرگان دنیای اسلام عربستان را از اعدام آیت‌الله النمر منع کرده بودند ولی عربستان بدون توجه به این موارد، دست به اقدام شومی زد که احساسات مسلمانان سراسر جهان را جریحه‌دار و خود را بدنامتر کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: با این جنایت عربستان، فرصتی پیش آمد که دنیای اسلام علیه وهابیت متحد شوند، چرا که شکاف‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، قومی و مذهبی می‌تواند به‌عنوان لایه‌ای از نفوذ باعث تهدید جهان اسلام باشد، امروز روحانیت به‌عنوان هادیان جوامع اسلامی باید همه تلاش خود را در متحد کردن جامعه اسلامی به‌کار ببندند و نقشه‌های وهابیت و سلاطین آل‌سعود را نقش بر آب کنند.

* شیعه و سنی باید برای تقویت اسلام متحد شوند

این مسئول با تاکید بر اینکه امروز مومنان باید بدانند که دیگر بحث شیعه و سنی نیست و بحث از بین بردن اسلام است، افزود: استکبار جهانی و مجامع صهیونیسم هر جایی‌که مسلمان آزادی‌خواه را دیده‌اند، بلافاصله به روش‌های مختلف سعی در از بین بردن آنها دارند، لذا شیعه و سنی باید به دنبال تقویت اسلام با اتحاد و همدلی باشند، زیرا اختلاف سبب تضعیف طرفداران هر دو مذهب می‌شود.

وی در پایان گفت: بزرگان اهل‌سنت باید بدانند که اگر آنها هم برای احقاق حق خود حرفی بزنند، به سرنوشت آیت‌الله النمر دچار می‌شوند و تنها نسخه آزادی ملتهای مظلوم در سراسر عالم اتحاد و همدلی و ادامه مبارزه با ظلم و استکبارستیزی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها