خبرهای داغ:
جلسه اخوت کارکنان سپاه ناحیه بهار با حضور فرمانده سپاه ناحیه بهار و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و تعدادی از مسئولان سپاه ناحیه بهار شد.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۳۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
جلسه اخوت کارکنان سپاه ناحیه بهار برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، جلسه اخوت کارکنان سپاه ناحیه بهار با حضور سرهنگ غلامرضا رجبی فرمانده سپاه ناحیه بهار و حجت الاسلام عبادی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و تعدادی از مسئولان سپاه ناحیه بهار شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار در این جلسه صمیمی با یادآوری ویژگی‌های برادری در اسلام بیان کرد: اسلام به مسئله برادری اهمیت زیادی داده تا جایی که آیات فراوانی در این مورد بر پیامبر اسلام(ص) نازل فرموده است.

حجت الاسلام حسن یار عبادی در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) به حقوق برادران مومن بر یکدیگر اشاره کرد و گفت: برادری و وحدت از مهمترین موضوعاتی است که باید همواره مدنظر باشد چراکه تفرقه و اختلاف زمینه را برای حضور دشمن فراهم می‌کند.

سرهنگ رجبی فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز در ادامه با بیان اهمیت همدلی و همکاری در بین نیروها و دعوت نیروها به اتحاد و همدلی خواست در راستای پیشرفت و موفقیت برنامه ها تلاش و همکاری به عمل بیاورند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات