فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر:

رسانه‌ها با اطلاع رسانی درست، جامعه را در مسیر ولایت هدایت کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به نقش رسانه‌ها در امر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی تاکید کرد: رسانه‌ها با اطلاع رسانی درست، جامعه را در مسیر ولایت هدایت کند.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۳۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا سازگار امروز در آئین افتتاح دفتر بسیج رسانه شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ نرمی که علیه کشور ما بر پا کردند از ظرفیت رسانه‌ ای خود استفاده می‌کنند، افزود: در حال حاضر 3 هزار شبکه ماهواره‌ای در ایران قابل دریافت است که از این تعداد 300 شبکه فارسی زبان اقدام به پخش تصاویر و برنامه‌های غیر اخلاقی و سیاسی علیه کشور می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن برای رسیدن به هدف خود که همان براندازی نظام و انقلاب اسلامی است وارد جنگ رسانه ای و نرم شده است گفت: شکل‌گیری حوادث سال 78 و 88 از جنس رسانه بود.

فرمانده سپاه ناحیه کاشمر با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، نقش رسانه ها را در آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی مردم مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید با اطلاع رسانی مردم را در مسیر درست که همان راه ولایت است، راهنمایی کنند.

وی در پایان افتتاح دفتر بسیج رسانه در شهرستان کاشمر را بعنوان یک رویداد بزرگ در پوشش هر چه بهتر اخبار و رویدادهای مختلف شهرستان امری ضروری و مهم دانست.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار