تحریم‌ها سبب خوداتکایی ایران شده است

امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی نخبگان را یکی از مهمترین عوامل پیشرفت و قدرت ایران اسلامی دانست وگفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران سعی کرده‌اند تا با ایجاد تحریم‌های علمی مانع رسیدن ایران به اهداف خود شوند اما این اقدام آنها سبب خوداتکایی ایران شده است.
کد خبر: ۸۶۱۹۰۹۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

حجت‌الاسلام سیدمهدی افراز اظهار داشت:وقتی انسان از گذشته و گناهان خود پشیمان باشد و جداً از خداوند آمرزش بخواهد، هر چقدر هم گناه انجام داده باشد مورد لطف و بخشش خداوند قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: در آیات مختلف، قرآن مسلمانان را به توبه و بازگشت دعوت کرده و تاکید شده که از رحمت خداوند ناامید نباشید.

اگر جدیت در توبه باشد رحمت خدا نازل می‌شوافراز در ادامه به روز 19 دی ماه قیام خونین مردم قم اشاره و اذعان داشت: ویژگی خاص قیام نوزدهم دی شرکت و همکاری همه اقشار مردم است و این قیام نیز همچون همیشه با رهبری روحانیت شکل گرفت، اگر حمایت و پیوستن مردم به روحانیت نبود به پیروزی نمی‌رسید پس از اینکه علما درس حوزه را تعطیل کردند اقشار مردم به روحانیت پیوستند.

وی به روز دوشنبه 21 دی ماه روز شهادت احمدی روشن اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمود که رشد شتابنده علمی و فتح قله‌های دانش که با همت و عزم جوانان مومن و غیور و توانای چون مصطفی شهید رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست

ارسال نظرات