استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : مدیران حراست دستگاه‌ها شغل مهم و حساسی دارند که نباید به مسئولیتی تشریفاتی و ابزاری در دست مدیران تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۱۹۰۸۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست با مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد فلسفه تشکیل دولت‌ها و نظام‌های سیاسی را ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم دانست و اظهار کرد: اینکه دولت‌ها چه میزان کار و طرح عمرانی ایجاد کردند مهم است اما میزان رضایت‌مندی و جلب نظر مردم توسط دولت‌ها مهم‌تر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم وظیفه همه نیروهای فعال دستگاه‌ها خصوصا مدیران حراست است و مدیران حراست می‌توانند جلوی تضعیف حق ارباب رجوع را بگیرند.

وی بیان کرد: شفافیت در سیستم حکومتی، نبود فساد اداری، عدم وجود زد و بند در نظام اداری و ... همه از ملاک‌های ارزیابی حکومت‌ها است و میزان رضایت‌مندی مردم در ارزیابی دولت‌ها هم مورد توجه است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه میزان رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌ها جدی گرفته شود، افزود: مدیران حراست دستگاه‌ها شغل مهم و حساسی دارند که نباید به مسئولیتی تشریفاتی و ابزاری در دست مدیران تبدیل شود.

خادمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فساد سازمان یافته پیچیده در دستگاه‌های اداری استان وجود ندارد، گفت: فامیل‌گرایی و قوم‌گرایی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد به آفت جدی تبدیل شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه در استان به گونه‌ای شده که حتی اگر کسی کار قانونی بخواهد انجام دهد دنبال فامیل‌بازی در ادارات و آوردن نامه از فلان نماینده است که این نوع تفکر اشتباه در ادارات و دستگاه‌های ما باید حذف شود.

وی با بیان اینکه با کسانی که چنین کاری اشتباهی را در سیستم اداری استان رواج می‌دهند باید برخورد شود، افزود: وجود چنین افرادی موجب فساد و به لجن کشیدن ادارات و دستگاه‌ها می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را مهمترین پروژه دولت در سال جاری دانست و گفت: تمام بدنه نظام موظف هستند برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تلاش کنند و زمینه افزایش مشارکت مردم را فراهم کنند.

خادمی بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات را مستلزم بسترسازی مناسب دانست و عنوان کرد: شرایط را برای حضور همه افراد واجد شرایط در هفتم اسفند فراهم کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر بر استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی هشدار داد و گفت: هیچ مدیر و یا کارمند دولتی حق ندارد در وقت اداری از امکانات دولتی له یا علیه یک فرد یا نامزدی استفاده کند، تخلفات استفاده از امکانات دولتی باید به ستاد انتخابات، دستگاه قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی گزارش شود.

وی با اشاره به اینکه هدف دولت برگزاری انتخابات سالم است، خاطرنشان کرد: بیرون آمدن نظر مردم از صندوق‌های انتخابات از اهداف دولت است.

ارسال نظرات