مسئول نظارت و تائید صلاحیت تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:

ماموریت سپاه فراتر از زمان و مکان است

مسئول نظارت و تائید صلاحیت تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: امروز با جهانی شدن انقلاب اسلامی، ماموریت سپاه فراتر از زمان و مکان است و در هر کجای ایران و جهان وظیفه حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن را به عهه دارد.
کد خبر: ۸۶۱۸۹۹۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عباس توکلی صبح امروز در همایش پیشگیری از تخلفات دینی، اخلاقی و سیاسی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، اظهار داشت: تقوا و دوری از گناه همانند سپری است که انسان را از بلا، مشکلات و مصیبت‌های مختلف حفظ می‌کند و باعث می‌شود تا جامعه از هر جهت امن و ارزشمند باشد.
توکلی بیان کرد: پاسداران ایران اسلامی الگوی رفتاری جوامع اسلامی در عرصه‌های مختلف هستند و اگر یک پاسدار لطمه بخورد کل مجموعه لطمه خواهد خورد به همین دلیل پیشگیری از تخلفات در زمینه‌های مختلف  وظیفه تک تک نیروهاست.
وی با تاکید بر اینکه خانواده‌های پاسداران نیز باید الگوی رفتاری دیگر خانواده‌ها باشند، افزود: خانواده‌های پاسدارن نیز همانند آنها باید در زمینه‌های مختلف خود را بالا بکشند.
مسئول نظارت و تائید صلاحیت تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و تمامیت ارضی کشور، تکلیف شرعی و قانونی سپاه است، گفت: امروز با جهانی شدن انقلاب اسلامی، ماموریت سپاه فراتر از زمان و مکان است و در هر کجای ایران و جهان وظیفه حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن را به عهه دارد.
توکلی تاکید کرد: آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان در زمینه گرایش به دین و تقوا در پیشگیری از تخلفات دینی، سیاسی به خصوص اخلاقی بسیار موثر است، که مسوولین در خصوص عملیاتی کردن این مهم باید تلاش کنند.
وی تصریح کرد: داشتن بصیرت سیاسی از ضروریات آحاد مردم جامعه از جمله کارکنان نیروهای مسلح و بخصوص پاسداران انقلاب اسلامی بوده و اشراف به مسایل برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب الزامی است .
مسئول نظارت و تائید صلاحیت تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: هر اندازه که یک سازمان مهمتر و شریف‌تر باشد شناسایی آسیب‌های احتمالی و مقابله با آفات آن ضروری‌تر است و سازمانی چون سپاه با توجه به اهمیت فوق‌العاده آن در کشور و انقلاب پیشگیری از آسیب‌های آن بسیار ضروری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار