علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: مستند “منطقه جنگی”، روایتی طنز از اردوهای راهیان نور دانشجویی به همت بسیج دانشجویی پیام نور شهرری تولید شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۹۶۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  هر ساله هرچه به پایان سال نزدیک  و نزدیک تر می شویم، فضای دانشگاه ها پر می شود از ثبت نام ها و اعزام دانشجویان علاقه مند به بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور؛ مناطقی که قدم به قدم آن پرشده است از خون جوانانی که هرچه داشتند و نداشتند در طبق اخلاص گذاشتند و رفتند تا ما بمانیم. رفتند تا تهاجم فرهنگی و غربی ها نتوانند در کشور و خانواده و نوامیس ما نفوذ کنند.

شاید خیلی از شما دانشجویان ندانید که در این اردو چه می گذرد و به کجاها سفر خواهید کرد! گاهی این سوال برای بعضی ها ایجاد می شود که؛ چرا باید از مناطق خاکی و جنگ زده و گرم و ... دیدن کرد؟!

در پاسخ به این سوال باید گفت که حتما مستند "منطقه جنگی" را ببینید تا جواب تمام این سوالات را در قالب طنز دریافت کنید. این مستند 40 دقیقه ای توسط مجید فغانی دانشجوی دانشگاه پیام نور شهرری تهیه شده است.

در این مستند طنز تصاویر سفر دانشجویی یکی از کاروان های دانشجویی دانشگاه پیام نور در سال 93 به نمایش در می آید. پشت صحنه و شوخی های دانشجویان از جذابیت های این مستند است.

 

ارسال نظرات