علی اشرف خانلری
دبیر نخستین جشنواره دانشجویی آرمان:
خبرگزاری بسیج: دبیر نخستین جشنواره فرهنگی - هنری آرمان از تمدید این رویداد فرهنگی تا 22 بهمن ماه 94 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۸۹۵۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  محمود قربانی، در مورد اهداف برگزاری این جشنواره گفت: شناسایی ظرفیت و استعدادهای دانشجویان هنرمند در عرصه‌های فرهنگی - هنری، ایجاد زمینه‌ی لازم برای نقش آفرینی دانشجویان در رفع معضلات و آسیب‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و همچنین فراهم شدن زمینه‌ی رشد دانشجویان از طریق فعالیت در تشکل‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی هنری آرمان است.

وی گفت: موضوعات این جشنواره شامل؛ اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی - ایرانی، جمعیت، امر به معروف و نهی از منکر، ماهواره و شبکه‌های اجتماعی است که به نوعی اشاره به معضلات و آسیب های فر هنگی دانشگاه ها و جامعه دارد و نیز از موضوعاتی است که دانشجویان باید با رویکرد آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی به فرهنگ‌سازی و نقش‌آفرینی در این زمینه‌ها بپردازند.

قربانی، بخش‌ها و رشته‌های جشنواره فرهنگی - هنری آرمان را اینگونه اعلام کرد:

1- بخش رسانه شامل رشته‌های: وبلاگ‌نویسی، نشریات صوتی دانشجویی، نشریات مکتوب دانشجویی،صفحات شبکه‌های اجتماعی.

2- بخش ادبی شامل رشته‌های: شعر، متن ادبی، داستان‌کوتاه، داستان‌بلند، خاطره‌نویسی، یادداشت‌نویسی، طنز‌نویسی.

3- بخش هنر‌های تصویری شامل رشته‌های: فیلم‌نامه‌نویسی، فیلم کوتاه و نیمه بلند، فیلم‌های تلفن همراه، مستند، نماهنگ و فتوکلیپ، انیمیشن.

4- بخش هنر‌های تجسمی شامل رشته‌های: نقاشی، خوشنویسی، تایپوگرافی، نقاشی خط، پوستر، طراحی گرافیک، عکس، کاریکاتور، طراحی تندیس جشنواره.

5- بخش هنرهای نمایشی شامل رشته‌های: نمایش‌نامه نویسی، تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، نمایش آیینی.

وی افزود: این جشنواره که در سطح دانشگاه‌های استان تهران برگزار می‌شود، بستری مناسب برای ارائه آثار دانشجویان فعال در عرصه‌های فرهنگی - هنری است و دانشجویان عزیز می‌توانند آثار خود را به ایمیل جشنواره به نشانی info@ArmanFestival.ir ارسال نموده و از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایند.

تلفن: 73259403-021

آدرس کانال جشنواره در تلگرام: ArmanFestival@

آدرس اینترنتی جشنواره: www.ArmanFestival.ir

دبیر اولین "جشنواره فرهنگی - هنری آرمان" خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برگزیده، اسفند ماه 94 برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات