خبرهای داغ:

شرکت در انتخابات یک تکلیف ملی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: انتخابات مال رهبری یا فرد و جناح خاصی نیست بلکه برای حفظ امنیت و استقلال کشور، شرکت در انتخابات تکلیفی ملی است.
کد خبر: ۸۶۱۸۹۲۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری در جمع مردم قم و ائمه جمعه به موضوع انتخابات به خصوص مجلس خبرگان رهبری نگاه برجسته و ویژه ای داشتند زیرا مجلس خبرگان از جایگاه و نقش بسیار مهمی برخوردار است.

وی عنوان کرد: مجلس خبرگان رهبری وظیفه انتخاب رهبر را بر عهده دارد رهبری که حرکت انقلاب را در دست دارد و همان طور که در تاریخ داریم مجلس خبرگان در زمان رحلت امام خمینی(ره) نقش خود را به خوبی ایفا کرد و رهبری شایسته سکانداری این انقلاب را عهده دار شد که بیش از 27 سال است ما شاهد تعالی انقلاب هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه مردم باید با چشمانی باز و هوشیارانه در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری شرکت کنند افزود: در موقعیت حساس نبودن امام، اعضای مجلس خبرگان رهبری به جای ایشان کسی را انتخاب کنند که با جرات بتواند راه امام خمینی(ره) را تداوم ببخشد.

وی با بیان اینکه این انتخابات برای حفظ و بقای ایران و ماندگاری انقلاب است خاطرنشان کرد: نکته مورد توجه رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری ملت حتی کسانی که نظام و رهبری را قبول ندارند پای صندوق های رای است زیرا آرای تک تک افراد بسیار مهم است.

نوفرستی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با بصیرتی که خاص خودشان است شرایط و وضعیت امروز کشور و دنیا را به خوبی می دانند و اهداف شوم دشمنان را می شناسند گفت: امروز مردم سراسر دنیا برایشان بهت آور است که انقلابی پویا و زنده همچنان راه خودش را ادامه می دهد.

وی تاکید کرد: این انتخابات مخصوص یک فرد یا جناح خاص نیست بلکه پشتوانه امنیت کشور، نماد پیوند مردم با ولایت و ضامن حفظ استقلال کشور است و قطعا می طلبد که آحاد ملت با حضور حداکثری و آگاهانه خود در این انتخابات شرکت کنند و این سنگر مهم را خالی نگذارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به نوع شناخت افراد اصلح نیز اظهار کرد: سعی کنیم تا افرادی را که به آنان رای می دهیم افرادی متدین باشند و نسبت به ارزش های انقلاب احساس تکلیف داشته باشند.

وی ادامه داد: شاید لیستی که از افراد ارائه دهند ما نشناسیم پس باید رصد کنیم که افرادی که آنان را معرفی می کنند مورد اعتماد و دلسوز نظام و انقلاب باشند اما کسانی که به بهانه های گوناگون دنبال ایجاد رابطه با امریکا هستند و دل در گرو دشمنان انقلاب دارند اینها به دین و مسائل انقلاب و استقلال کشور دلسوزی ندارند.

نوفرستی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اصل حضور حداکثری را یک اعتبار برای کشور دانستند خاطرنشان کرد: این انتخابات مال رهبری یا فرد و جناح خاصی نیست بلکه هر کسی که به کشورش اهمیت می دهد برای حفظ امنیت و استقلال کشورش شرکت در انتخابات یک تکلیف ملی است.

وی با بیان اینکه رهبری همه مردمی که در ایران اسلامی زندگی می کنند و به ملیت خود دلسوزی دارند را برای شرکت در انتخابات دعوت کردند عنوان کرد: دشمنان انقلاب امروز علاوه بر ارزش های دینی و انقلابی ملت، سرمایه ها، منافع ملی و امنیت کشور را مورد هجمه قرار داده اند.

وی افزود: هنوز بعد از گذشت شش سال از دوران فتنه 88 رهبر انقلاب از فتنه انتخابات آن سال یاد می کنند و حوادث تلخ آن دوران را یادآور می شوند که عده ای به دنبال برچیدن نظام اسلامی برای کسب منافع امریکا و رژیم صهیونیستی بودند و کودتای رنگین راه انداختند اما با بصیرت و فرمان رهبری و حضور به موقع ملت در صحنه شکست خوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در سال 88 نیز آرای 40 میلیونی ملت ایران تو دهنی به استکبار جهانی، صهیونیست جنایتکار و پیاده نظام های آنان در داخل کشور زد.

وی تاکید کرد: آحاد ملت ایران برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه احساس تکلیف کنند و آگاهانه به صحنه بیایند تا شاهد مجلسی مانند مجلس ششم نباشیم که با آن تفکری که بر آن حاکم بود مشکلات و فتنه های زیادی برای نظام اسلامی ایجاد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار