در آیینی با حضور سردار فرماندهی محترم سپاه استان سمنان، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج، مسئولین معاونتها و اقشار بسیج از زحمات محمد حسن سلامی تقدیر و علی خالقیان به عنوان مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج سپاه استان سمنان معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۱۸۹۰۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان،‌در آیینی با حضور سردار فرماندهی محترم سپاه استان سمنان، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج، مسئولین معاونتها و اقشار بسیج از زحمات محمد حسن سلامی تقدیر و علی خالقیان به عنوان مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج سپاه استان سمنان معرفی شد.
معاون اجرایی سپاه و مسئول نمایندگی بنیاد تعاون بسیج سپاه استان سمنان در اين آيين گفت: بر اساس اهداف و سیاستهای بنیاد تعاون بسیج نظام حمایتی و خدماتی به بسیجیان استان با استفاده از ظرفیتهای موجود انجام می شود.

علي خالقیان افزود: با استفاده از ظرفیتهای موجود شاهد توسعه و گسترش خدمات عزتمند به آحاد بسیجیان هستیم و برای تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی با تعامل خوبی که بین شعب بانک مهر اقتصاد در سطح استان و سازمان بسیج سازندگی فراهم آمد کیفیت ارائه خدمات به اعضای بسیج با حفظ شأن و منزلت آنها عملیاتی خواهد شد.

وي خاطرنشان کرد: یقیناً ما نیازمند حمایتهای مادی و معنوی فرماندهان نواحی، مسئولین معاونتها و اقشار بسیج هستیم تا در عرصه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گام هاي مؤثری برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها