مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان گفت: سريال هاي ماهواره اي تأثير فراواني در فروپاشي كانون خانواده دارد.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۹۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از دامغان، حجت الاسلام مجتبی قادری در همایش سبک زندگی اسلامی كه به همت پایگاه خدیجه کبری (س) حوزه حضرت زینب (س)دامغان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند تبارک وتعالی که سعادت ما را می خواهد قوانین آن را در قرآن بیان کرده است و با بکارگیری آن قوانین به سعادت حقیقی خواهیم رسید و این قوانین اگر چه برای 14قرن پیش است ولی همچنان تازگی و جذابیت خود را دارد.

وي افزود: در قرآن قصه دختران شعیب بیان شده است که در برخورد با نامحرم چگونه عفت را پیشه کردند ما نیز باید عبرت بگیریم و حیا را در زندگی داشته باشیم؛ زیرا اگر به این مهم در زندگی توجه نشود وقایعی همچون واقعه کربلا رقم می خورد که از بی حیایی افراد سرشناس لشکر دشمن به وجود آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه دامغان بيان داشت: داشتن حیا به زندگی صمیمیت و وفاداری می بخشد و عاقبت بخیری افراد را تضمین می کند.

حجت الاسلام قادری با اشاره به کتاب دختر شینا بیان کرد: شخصیت اصلی داستان که همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هزبر بود، آنچنان به این قضیه توجه داشتند که هیچوقت به خود اجازه نمی داد در حضور بستگان کنار همسر خود بنشیند، خانمی با این خصوصیات با علاقه ای که به همسرش داشت ولی بحث حیا را خوب رعایت کرد.

وي تصريح كرد: ولی امروز یکی از تلاشهای دشمن این است که با بحث حیا و عفت خیلی عادی بر خورد می کند؛ طوری که یک زن با نامحرم خیلی راحت شوخی می کند و یا در مسابقات با هم شرکت می کنند و نمونه هایی که در سریال های ماهواره اي پخش می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه دامغان ادامه داد: نتیجه آن این است که جوانان تحت تأثیر قرار می گیرند و زندگی که هنوز شكل نگرفته است، به سرعت برق و باد از هم می پاشد.

قادري تأ‌کید کرد: شما مادران باید تلاش کنید و با الگو قرار دادن مادران شهدا که جوانانی رشید و نمونه تقدیم انقلاب کردند، حیا را در فضای خانواده حاکم کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها