فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: تقوا، ایمان، اخلاق‌مداری، شجاعت، بصیرت و دارای بینش سیاسی بودن از ویژگی‌های بارز اعضای بسیج عضو حلقه‌های صالحین است.
کد خبر: ۸۶۱۸۸۹۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج;فرمانده سپاه ناحیه دهلران از حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید فریدالله مرادی دهلران بازدید نمود.

براساس این گزارش؛ سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران در جمع بسیجیان پایگاه شهید مرادی با گرامیداشت حماسه عظیم و مردمی 9 دی اظهار کرد: حماسه 9 دی را مردم بابصیرت ولایتمدار و همیشه درصحنه ایران اسلامی خلق کردند که این حماسه در تاریخ ماندگار خواهند شد.

وی افزود: تعهد، تقوا، ایمان، اخلاق‌مداری، شجاعت، بصیرت و دارای بینش سیاسی بودن از ویژگی‌های بارز اعضای بسیج عضو حلقه‌های صالحین است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران حضور در حلقه های صالحین را باعث رشد بصیرت و آگاهی جوانان در عصر حاضر دانست و تصریح کرد: افراد باید این ویژگی‌ها را در خود تقویت کنند تا افرادی مدیر و مدبر برای کشور اسلامی باشند و یکی از کار کردهای مهم حلقه های صالحین همین است.

وی با بیان اینکه ریشه و اصل بسیج از بدنه مردم است و لذا باید برای ارتقای دینی، فرهنگی و سیاسی آنها تلاش صورت گیرد، خاطرنشان کرد: این مردم هستند که بسیج را ایجاد کردند و ایمان ، اخلاص و روحیه جهادی بسیجیان در تمام عرصه ها به ویژه در عرصه سازندگی ، باید حفظ و تقویت شود تا از کار آمدی بیشتری برخوردار شود و تحقق این امر جز در شجره طیبه حلقه های صالحین میسر نیست .


ارسال نظرات